Targi AB Innovation Days za nami

Podobne tematy

Veracomp dystrybutorem rozwiązań Commvault na polskim rynku

Firma Commvault podpisała umowę dystrybucyjną z Veracomp, uznanym na polskim rynku VADem. Zgodnie z obowiązującą od maja umową, Veracomp...

Asbis nowym partnerem dystrybucyjnym Bang & Olufsen

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio,...

Alstor SDS rozszerza ofertę o profesjonalne stacje robocze Supermicro

Firma Alstor SDS specjalizowany dystrybutor rozwiązań do przechowywania danych rozszerza swoje portfolio produktowe o profesjonalne stacje robocze Supermicro. Spółka...

Po raz piąty firma AB S.A. zorganizowała AB Innovation Days, czyli najważniejsze targi RTV/AGD branży dystrybucyjnej. Tegoroczne spotkanie odbyło się w Mikołajkach w Hotelu Gołębiewski w dniach 16-17 czerwca 2018 r.

Jak co roku hasłem przewodnim było „Zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. Targi zostały otwarte przez Grzegorza Ochędzana, członka zarządu, dyrektora finansowego AB S.A., który przedstawił zgromadzonym m.in. ofertę kategorii produktowych oraz zalety współpracy z wrocławskim dystrybutorem.

Ponad 50 wystawców zaprezentowało nowości i rynkowe premiery RTV/AGD dostępne w ofercie AB S.A. Odwiedzający wysłuchali również debat i dyskusji ekspertów, a także liderów rynku. Przedstawiciele AB S.A. mówili m.in. o sieci franczyzowej Kakto, strategii dystrybutora odnoście budowania kategorii AGD/RTV, czy o wsparciu partnerów w sprzedaży online w postaci oferowanych narzędzi e-commerce.

Jubileuszowe, już piąte targi w trakcie ich trwania, jak i po ich zakończeniu zebrały bardzo pozytywne recenzje od naszych partnerów. Jest to dowód na to, że warto kontynuować naszą strategię rozwoju dystrybucji spoza obszaru IT. W segmencie AGD wzmacniamy ofertę dystrybucyjną produktami na wyłączność. Zaprezentowaliśmy też szereg nowości RTV, w tym np. telewizory 8K z inteligentnymi rozwiązaniami SMART. Nie zapominamy też o nowych kategoriach produktowych, takich jak akcesoria dla graczy, czy produkty Smart Home. Dają one bowiem szansę na generowanie wyższych marż dla resellera oraz występuje ich duża różnorodność i dostępność towaru na rynku. Dzięki temu reseller może zbudować dopasowaną, a jednocześnie elastyczną ofertę produktową – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży i marketingu w AB S.A.

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się także wystąpienia i prezentacje dotyczące sieci franczyzowej Kakto, które oferuje sprzęt AGD/RTV.

W trakcie targów AB Innovation Days kilkuset gości odwiedziło stoiska wystawców, gdzie prezentowane były nie tylko nowości produktowe, ale także trendy rozwoju branży RTV/AGD. W telewizyjnym Studio AB, prowadzonym przez dziennikarza Macieja Kurzajewskiego, przeprowadzono rozmowy z ekspertami i liderami rynku. Targowa telewizja transmitowała także aktualne wydarzenia odbywające się przy stoisk wystawców, a wirtualna platforma służyła wymianie informacji na temat targów oraz komunikacji online z uczestnikami przed, w trakcie i po targach.

Zwieńczeniem targów AB Innovation Days była Gala, w trakcie której zaproszeni goście bawili się w rytmie tanecznych przebojów legendarnego zespołu Boney M.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.