telewizja

Wart 6,2 mld zł rynek płatnej telewizji na ostatnim wzroście

Według danych PMR w 2019 r. rynek płatnej telewizji w Polsce wart był 6,2 mld zł. Oznacza to minimalny, 1% wzrost r/r. Kolejne lata...

UKE: zakończono proces uwalniania częstotliwości dla 5G

Zakończył się proces przełączania kanałów naziemnej telewizji cyfrowej, dzięki czemu uwolnione zostały częstotliwości niezbędne dla rozwoju technologii 5G w Polsce - podał UKE, który nadzorował ten proces.

Cyfrowa Polska proponuje kampanię na temat telewizji hybrydowej

Związek Cyfrowa Polska, który reprezentuje polską branże cyfrową i nowoczesnych technologii, postuluje do Ministerstwa Cyfryzacji o opracowanie i uruchomienie kampanii społecznej wyjaśniającej i promującej...

Kino mobilne na ekranie TV – jakiego sprzętu potrzebujesz, aby wyświetlać filmy?

A gdyby tak z kanapy w salonie mieć dostęp do największych kinowych hitów i móc je swobodnie oglądać, zanim jeszcze pojawią się w telewizji?...

Cyfrowa Polska za rozważnym rozwojem telewizji hybrydowej w Polsce

Związek Cyfrowa Polska przekazał swoje stanowisko do Ministerstwa Cyfryzacji w związku ze zmianą rozporządzenia w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla odbiorników cyfrowych, które wprowadza...

Kara dla UPC za klauzule niedozwolone

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów docierały skargi na to, że UPC Polska jednostronnie wyłącza niektóre kanały i podwyższa abonament. W związku z tym,...

Raport Cyfrowej Polski: Naziemna telewizja drugiej generacji

Niemal 7 mln odbiorników telewizyjnych na 11,5 mln sprzedanych w ostatnich pięciu latach w Polsce umożliwia już odbiór naziemnej telewizji cyfrowej drugiej generacji. Za...

Polsat Games – kanał dla graczy wystartuje 15 października

W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych...

Nowe seriale – co zobaczymy jesienią?

Serialowi miłośnicy już nie mogą doczekać się jesiennych premier. Stacje przygotowały na ten czas prawdziwe perełki – wszystko po to, aby przyciągnąć jak najwięcej...

Śpiący olbrzym: big data w branży telewizyjnej

Termin „big data“ jest coraz częściej używany w różnych branżach, ale niewiele osób dobrze rozumie możliwości i konsekwencje tej technologii. Tak jest też w...
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.