telewizja

- REKLAMA -

Cyfrowa Polska świętuje 15. rocznicę działalności

Natalia Zębacka

Z okazji 15 lat działalności Związku Cyfrowa Polska 25 września w warszawskim hotelu Marriott odbyła…

Raport: Rozwój telewizji hybrydowej pozytywnie wpłynie na rynek telewizorów

Natalia Zębacka

Pandemia koronawirusa na krótko wpłynęła na spadek produkcji i  sprzedaży telewizorów w Polsce. Najgorszymi miesiącami…

Co trzeci Polak nie wie, czy dobrze chroni swoje dane przed oszustami

Natalia Zębacka

55% Polaków obawia się kradzieży tożsamości. Jednocześnie co trzeci z nich nie potrafi ocenić, czy…

Wart 6,2 mld zł rynek płatnej telewizji na ostatnim wzroście

Klaudia Ciesielska

Według danych PMR w 2019 r. rynek płatnej telewizji w Polsce wart był 6,2 mld…

Prawie 90 proc. pracowników ocenia, że praca zdalna będzie zyskiwać na znaczeniu

Klaudia Ciesielska

Na skutek koronakryzysu ponad 3/4 pracowników umysłowych w Polsce przeszło na pracę zdalną. Większość z nich ocenia…

Cyfrowa Polska proponuje kampanię na temat telewizji hybrydowej

Natalia Zębacka

Związek Cyfrowa Polska, który reprezentuje polską branże cyfrową i nowoczesnych technologii, postuluje do Ministerstwa Cyfryzacji…

Kino mobilne na ekranie TV – jakiego sprzętu potrzebujesz, aby wyświetlać filmy?

Newsroom BrandsIT

A gdyby tak z kanapy w salonie mieć dostęp do największych kinowych hitów i móc…

Karnawałowy Bal branży IT już za nami

Klaudia Ciesielska

Podczas minionego weekendu, w sobotę 1 lutego 2020 roku, odbyła się pierwsza edycja wielkiego Karnawałowego…

Cyfrowa Polska za rozważnym rozwojem telewizji hybrydowej w Polsce

Bartosz Martyka

Związek Cyfrowa Polska przekazał swoje stanowisko do Ministerstwa Cyfryzacji w związku ze zmianą rozporządzenia w sprawie…

20 faktów na 20-lecie WiFi

Newsroom BrandsIT

W 1999 roku kilka firm technologicznych połączyło siły tworząc Wireless Ethernet Compatibility Alliance (WECA). 30.…

Połącz się z nami

- REKLAMA -