telewizja

- REKLAMA -

Co napędza rynek wart 50 miliardów USD?

Newsroom BrandsIT

Globalny rynek gier losowych i rozrywki online jest wart 50 miliardów USD. Hazard online wszedł…

Kara dla UPC za klauzule niedozwolone

Klaudia Ciesielska

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów docierały skargi na to, że UPC Polska jednostronnie wyłącza…

Raport Cyfrowej Polski: Naziemna telewizja drugiej generacji

Newsroom BrandsIT

Niemal 7 mln odbiorników telewizyjnych na 11,5 mln sprzedanych w ostatnich pięciu latach w Polsce…

Jak zaplanować budżet domowy?

Newsroom BrandsIT

Planowanie domowego budżetu jest jednym ze sposobów na oszczędzanie pieniędzy. Wcale nie musi to być…

Jak zmieniła się sieć przez dekadę?

Klaudia Ciesielska

W ramach popularnego wyzwania „10 year challenge” internauci umieszczają na profilach w mediach społecznościowych aktualne…

Wykorzystanie sztucznej inteligencji sekretem skutecznego digital marketingu

Klaudia Ciesielska

Przeniesienie swojej komunikacji marketingowej z segmentu offline (telewizja, radio, prasa) do Internetu pozwoliło przedsiębiorstwom nie…

Sharp idzie na ostro

Newsroom BrandsIT

15. listopada, w warszawskim Centrum Praskim Koneser, dokładniej w Muzeum Polskiej Wódki, odbyła się konferencja…

Rola wizualizacji 3d w sprzedaży produktów i usług

Bartosz Martyka

Jednym z głównych czynników, który ma ogromny wpływ na dobrą sprzedaż produktu jest jego odpowiednia…

Polsat Games – kanał dla graczy wystartuje 15 października

Newsroom BrandsIT

W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem…

Nowe seriale – co zobaczymy jesienią?

Bartosz Martyka

Serialowi miłośnicy już nie mogą doczekać się jesiennych premier. Stacje przygotowały na ten czas prawdziwe…

Połącz się z nami

- REKLAMA -