• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44512645 37346597 BZxBZ
Prezes UOKiK postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w błąd
Pieniądze Polska
44512390 44512381 BZxBZ
Infekcjom wirusowym towarzyszy większe ryzyko zaburzeń układu nerwowego
Świat Work&Life
44512363 37346597 BZxBZ
Prezes UOKiK postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w błąd
Pieniądze Polska
technologia, cyfryacja, IT
Elektronizacja, AI i ESG, czyli nowe trendy w sektorze public
Branża IT Biznes
44511695 44511681 BZxBZ
Włochy: dzikie zwierzęta w zatłoczonych górach przechodzą na tryb nocny
Świat
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Trendy technologiczne 2022 – Datyfikacja i cyfryzacja
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Magazyn BrandsIT Luty 2022 > Trendy technologiczne 2022 – Datyfikacja i cyfryzacja
Magazyn BrandsIT Luty 2022

Trendy technologiczne 2022 – Datyfikacja i cyfryzacja

Klaudia Ciesielska 12 miesięcy temu 1 min czytania
Udostępnij
1 min czytania
technologia
Udostępnij

Przedsiębiorstwa funkcjonujące w rozproszeniu i popularyzacja pracy zdalnej wpływają zwiększony poziom cyfryzacji przedsiębiorstw. Cyfryzacja to złożony proces, a jej przebieg zależy w dużej mierze od poziomu zaawansowania technologicznego przedsiębiorstwa. Często cyfryzację poprzedza datyfikacja, czyli proces gromadzenia danych przez tworzenie cyfrowych reprezentacji świata rzeczywistego, przetwarzanie i integrację zbiorów danych oraz przez ich analizę z wykorzystaniem technologii. Jeśli jakieś dane jeszcze nie są gromadzone na cyfrowych nośnikach to, biorąc pod uwagę tempo postępu technologicznego, w najbliższym czasie ulegnie to zmianie. Poza tym, inwestycje w cyfrowe rozwiązania zwiększają konkurencyjność na rynkach, więc na znaczeniu zyskuje nie tylko ograniczanie kosztów działalności i zwiększanie zysków, ale także wszelkiego rodzaju optymalizacje, zwiększające efektywność działalności.

W 2022 roku, wg Gartnera, wzrośnie poziom inwestycji w IT o ok. 5,5% r/r, co oznacza, że jeszcze więcej przedsiębiorstw będzie cyfryzować i dygityzować swoje zasoby i procesy.

Dlatego szczególnego znaczenia w 2022 roku nabierze datyfikacja jako proces wspierający efektywne wykorzystanie danych. Datyfikacja obejmuje nie tylko firmy. Trudno znaleźć dziedzinę naszego życia, w której odbywa się proces odwrotny do datyfikacji. Wobec coraz większego przeplatania się rzeczywistości wirtualnej i świata fizycznego, datyfikacja to trend, który szczególnie teraz zyskuje na znaczeniu, jednak jego początek miał miejsce na długo przed pandemią.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo