in

Veeam z wysokim wskaźnikiem zadowolenia klientów

Firma Veeam Software poinformowała o uzyskaniu wskaźnika NPS (Net Promotor Score) na poziomie 73 w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez niezależny instytut badawczy. Wynik ten plasuje firmę Veeam powyżej największych i najbardziej cenionych światowych marek pod względem zadowolenia klientów i jest 3,5 razy wyższy od średniej w branży.

Gdy naprawdę lubimy jakiś produkt czy markę, często polecamy ją naszym znajomym. Kluczowym elementem NPS jest gotowość klienta do rekomendowania produktów lub usług innym. Uczestnikom badania zadano proste pytanie: Jak bardzo prawdopodobne jest, że poleciłby Pan firmę Veeam znajomemu? Wyniki mówią same za siebie. Ogólny wynik NPS na poziomie 73 oznacza, że zadowolenie klientów firmy Veeam jest znacznie wyższe niż u jakiegokolwiek innego dostawcy w naszej branży. Zdobywając 133 klientów dziennie przy ogólnej liczbie ponad 300 tys. klientów, pracownicy i partnerzy firmy Veeam mogą być dumni z tego wyróżnienia. Podkreślamy, że nasze entuzjastyczne nastawienie na klienta przynosi korzyści – powiedział Peter McKay, dyrektor generalny i prezes firmy Veeam. 

Aby jeszcze dokładniej zobrazować poziom satysfakcji ze strony klientów na temat produktów i usług firmy Veeam, uczestnicy zostali zapytani o kilka ważnych aspektów. Podstawowe kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators, KPIs) utrzymywały się na wysokim poziomie w 2018 r., osiągając ponad 9 punktów w skali od 1 do 10 w prawie wszystkich kategoriach:

  • 91% klientów firmy Veeam jest w pełni zadowolonych z firmy Veeam jako dostawcy oprogramowania.
  • 91% klientów firmy Veeam poleciłoby rozwiązania Veeam swoim przyjaciołom i kolegom.
  • 91% klientów firmy Veeam planuje przedłużyć umowę po jej wygaśnięciu.
  • 89% klientów firmy Veeam jest w pełni zadowolonych z funkcji i funkcjonalności oferowanych przez rozwiązania Veeam, z których korzystają.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?
Zapisz się na nasz newsletter!
SUBSKRYBUJ
kaspersky logo

Kaspersky Lab przeniesie główną infrastrukturę badawczo-rozwojowej z Rosji do Szwajcarii

biznes

44 proc. małych i średnich firm oczekuje wzrostu sprzedaży. To rekordowy wynik