Reklamy
  • Opinie
  • Porady
  • Recenzje
  • Wywiady
19 lutego 2019 | 05:04
Portal IT brandsit.pl
  • Wiadomości
  • Biznes
  • Kanał sprzedaży
  • Technologia
  • Lifestyle
  • MAGAZYNNOWOŚĆ
  • Opinie
  • Porady
  • Recenzje
  • Wywiady
brandsit.pl
brandsit.pl

Veeam z wysokim wskaźnikiem zadowolenia klientów

Klaudia Ciesielska Klaudia Ciesielska
9 miesięcy temu
Kanał sprzedaży, Wiadomości
33 0
veeam
Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Linkedin

ZOBACZ RÓWNIEŻ

cyberbezpieczeństwo

3 razy więcej ataków DDoS w ciągu roku

20 godzin temu

Chmura… i kropka

2 tygodnie temu
CEO

Prezesi stają się pesymistami?

3 tygodnie temu
biznes

Qmak bez kontraktu, ze Spółki odszedł wiceprezes

3 tygodnie temu

Firma Veeam Software poinformowała o uzyskaniu wskaźnika NPS (Net Promotor Score) na poziomie 73 w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez niezależny instytut badawczy. Wynik ten plasuje firmę Veeam powyżej największych i najbardziej cenionych światowych marek pod względem zadowolenia klientów i jest 3,5 razy wyższy od średniej w branży.

Gdy naprawdę lubimy jakiś produkt czy markę, często polecamy ją naszym znajomym. Kluczowym elementem NPS jest gotowość klienta do rekomendowania produktów lub usług innym. Uczestnikom badania zadano proste pytanie: Jak bardzo prawdopodobne jest, że poleciłby Pan firmę Veeam znajomemu? Wyniki mówią same za siebie. Ogólny wynik NPS na poziomie 73 oznacza, że zadowolenie klientów firmy Veeam jest znacznie wyższe niż u jakiegokolwiek innego dostawcy w naszej branży. Zdobywając 133 klientów dziennie przy ogólnej liczbie ponad 300 tys. klientów, pracownicy i partnerzy firmy Veeam mogą być dumni z tego wyróżnienia. Podkreślamy, że nasze entuzjastyczne nastawienie na klienta przynosi korzyści – powiedział Peter McKay, dyrektor generalny i prezes firmy Veeam. 

Aby jeszcze dokładniej zobrazować poziom satysfakcji ze strony klientów na temat produktów i usług firmy Veeam, uczestnicy zostali zapytani o kilka ważnych aspektów. Podstawowe kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators, KPIs) utrzymywały się na wysokim poziomie w 2018 r., osiągając ponad 9 punktów w skali od 1 do 10 w prawie wszystkich kategoriach:

  • 91% klientów firmy Veeam jest w pełni zadowolonych z firmy Veeam jako dostawcy oprogramowania.
  • 91% klientów firmy Veeam poleciłoby rozwiązania Veeam swoim przyjaciołom i kolegom.
  • 91% klientów firmy Veeam planuje przedłużyć umowę po jej wygaśnięciu.
  • 89% klientów firmy Veeam jest w pełni zadowolonych z funkcji i funkcjonalności oferowanych przez rozwiązania Veeam, z których korzystają.
Reklamy
Tagi: branża ITfirmaklienciveeam

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

brandsit.pl

Biznes IT - IT w biznesie!
Każdego dnia prezentujemy: wywiady, opinie, porady, informacje ekonomiczne, testy, prezentacje.

Śledź nas

Dowiedz się jeszcze więcej.

PORTAL NAPĘDZA

JESTEŚMY CZŁONKIEM

  • Redakcja
  • Reklama
  • Newsletter
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Polityka prywatności i ciasteczek: Ta witryna używa ciasteczek. Pozostając na stronie zgadzasz się na ich użycie.
Aby dowiedzieć się więcej, w tym, jak zarządzać ciasteczkami, zajrzyj tutaj: Polityka Prywatności

Tłumacz

  • Redakcja
  • Reklama
  • Newsletter
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

© 2017 - 2019 brandsIT - Wszystko o IT dla biznesu.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Biznes
  • Technologia
  • Kanał sprzedaży
  • Lifestyle
  • Magazyn

© 2017 - 2019 brandsIT - Wszystko o IT dla biznesu.

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In