Wykorzystaj moc drzemiącą w sklepie na Facebooku

Podobne tematy

Systemy informatyczne odpowiedzią na potrzeby handlu detalicznego w okresie pandemii koronawirusa

Kiedy rządy poszczególnych państw decydowały o tymczasowym zamrożeniu gospodarki i wprowadzeniu ograniczeń w prowadzeniu biznesu, przedsiębiorcy z branży detalicznej...

Gemius: Zakupy w sieci biją rekordy popularności

Zakupy online robimy częściej niż przed pandemią. Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu Gemius, już 73 proc. internautów kupuje w sieci,...

Revolut Money Report- wydatki konsumenckie podczas pandemii w Polsce

Revolut przeanalizował tegoroczne dane transakcyjne ponad 1 miliona klientów w Polsce, by sprawdzić jak zmieniały się zachowania konsumenckie Polaków...

Posiadanie swojej witryny ze sklepem internetowym to jedno, ale do dyspozycji przedsiębiorca ma znacznie więcej możliwości. W celu dotarcia ze swoją ofertą do jeszcze większego grona odbiorców i zwiększenia sprzedaży warto wykorzystać portale społecznościowe. Facebook cieszy się obecnie ogromną popularnością, dlatego też warto prowadzić firmowego fanpage-a. Oprócz tego można także założyć sklep na Facebooku, który pozwoli na lepszą promocję naszych produktów w tym portalu społecznościowym.

Wykorzystaj moc drzemiącą w sklepie na Facebooku

Na Facebooku można sprzedawać niemalże wszystko, jeśli produkty zostaną odpowiednio zaprezentowane. Sklep na Facebooku najlepiej jest wykorzystać do sprzedaży produktów kultowych, niszowych i gadżeciarskich oraz produktów modnych, używanych do kreowania wizerunki i tych łatwych do zarekomendowania. Warto wiedzieć, że spora część zakupów na portalach społecznościowych dokonywana jest pod wpływem impulsu, czyli spontanicznych wrażeń. Jeśli na tablicy pojawią się atrakcyjne elementy, to wzrasta zainteresowanie nimi i szansa zakupu. O tym jak założyć sklep na facebooku przeczytasz pod adresem: https://blog.sky-shop.pl/modul-sklep-na-facebooku/.

Z całą pewnością warto wykorzystać siłę drzemiącą w niepozornym Facebooku. Należy pamiętać o tym, że na Facebooku ludzie nie są anonimowi, a ich komentarze i rekomendacje są widoczne dla wszystkich. Również integracja sklepu internetowego z Facebookiem jest doskonałą szansą na zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Jeśli zatem posiadamy zwykły sklep na jakiejś platformie, to warto zintegrować go z firmowym fanpage na Facebooku. Za pomocą integracji sklepu z mediami społecznościowymi można kreować opinie klientów oraz budować zaufanie do marki i jej pozytywny wizerunek.

W sklepie na Facebooku możliwe jest udostępnianie zniżek i kuponów dla fanów i atrakcyjne zaprezentowanie swoich produktów. W przypadku tradycyjnych sklepów internetowych również możliwe jest powiązanie ich z kontami na portalach społecznościowych. Integracja sklepu z Facebookiem jest bardzo prosta i szybka do przeprowadzenia. Taką możliwość oferuje przykładowo platforma sklepowa Sky-Shop.pl. Stworzenie sekcji sklep na firmowym fanpage-u oraz uzupełnienie produktów i opisów sprawia, ze można oznaczać je pod zdjęciami i publikowanymi psotami. Takie miniaturki z produktami są automatycznie podlinkowane do oferty tradycyjnego e-sklepu, a więc asortyment staje się łatwiej dostępny dla Internautów. Dzięki integracji sklepu z Facebookiem nie musimy ręcznie wprowadzać wszystkich produktów. W kilku kliknięciach prześlemy produkty na Facebook i praktycznie bez dodatkowego nakładu pracy zyskamy kolejną świetną okazję do zwiększenia sprzedaży w naszym sklepie internetowym.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
X
X
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.