Zmiana na stanowisku dyrektora ds. handlowych regionu w Grenke

Podobne tematy

Kinga Piecuch przechodzi do Microsoft

Od 1 czerwca Kinga Piecuch dołącza do Microsoft CEE i będzie kierować zespołem branżowych ekspertów odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży...

Niebawem wygasa pomoc z tarczy antykryzysowej – potrzeba nowych zasad funkcjonowania

Mimo tradycyjnego rozdźwięku między związkowcami a pracodawcami w obliczu pandemii obie strony starają się zgodnie działać w celu uratowania firm, a...

Pandemia zmienia spojrzenie na wartość dodaną

Choć kolejne kraje stopniowo odmrażają swoje gospodarki, przedsiębiorcy z całego świata patrzą z niepokojem na to, co przyniesie przyszłość....

Zaczynał jako doradca ds. leasingu, następnie awansował do działu sprzedaży, by później zostać opiekunem kluczowych klientów. Tomasz Krzyżanowski objął stanowisko dyrektora ds. handlowych regionu Wielkopolska i Pomorze w międzynarodowym koncernie leasingowym GRENKE. Z firmą związany jest od trzech lat.

Tomasz Krzyżanowski
Tomasz Krzyżanowski

Wcześniej Tomasz Krzyżanowski zajmował się obsługą klienta i ubezpieczeniami sprzętu i już tu wykorzystywał swoje kompetencje w sprzedaży oraz nawiązywaniu kontaktu z kontrahentami. Aby realizować zadania na nowym stanowisku przeprowadził się z Warszawy do Poznania i będzie odpowiadał za sprzedaż w pięciu regionach: Wielkopolsce, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim i Lubuskim.

Zadanie jest bardzo ambitne, ale jestem pewny, że Tomasz doskonale sobie z nim poradzi – przyznaje Jakub Świętochowski, Dyrektor ds. handlowych Region Mazowiecki i Łódzki – Miałem przyjemność być przełożonym Tomasza w warszawskim oddziale GRENKE i z radością obserwuję przebieg jego ścieżki zawodowej w naszej firmie. Dla mnie szczególnie cenny jest fakt, że tak odpowiedzialne stanowisko objęła osoba, która już bardzo dobrze zna firmę i widzi w niej miejsce swojego dalszego rozwoju.

Obejmując nowe stanowisko Krzyżanowski przyznał, że najbardziej zależy mu na tym, by zarazić entuzjazmem i chęcią pracy swój zespół.

Na naszym konkurencyjnym rynku niezwykle ważne jest budowanie dobrych i trwałych relacji z Klientami poprzez umożliwianie im ciągłego rozwoju. To naprawdę daje ogromną satysfakcję i chciałbym, aby każdy w moim zespole mógł czerpać z tego motywację do działania.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.