Zmiana na stanowisku dyrektora ds. handlowych regionu w Grenke

Podobne tematy

Michał Pieprzny na czele polskiego oddziału SAS Institute

Michał Pieprzny objął stanowisko Country Leadera w SAS Institute Polska. Będzie wspierał rozwój firmy i ugruntowanie jej pozycji jako...

Szansa nawet na 100 tys. zł. Trwa XXIII edycja konkursu Polski Produkt Przyszłości

Twórcy innowacyjnych produktów i nowatorskich technologii mogą już zgłaszać się do organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Narodowe...

NEC – Stefanie Corinth mianowana na stanowisko Senior Vice President of Sales EMEA

NEC Display Solutions Europe mianował Stefanie Corinth na stanowisko Starszego Wiceprezesa ds. Sprzedaży w regionie EMEA. Tym samym firma...

Zaczynał jako doradca ds. leasingu, następnie awansował do działu sprzedaży, by później zostać opiekunem kluczowych klientów. Tomasz Krzyżanowski objął stanowisko dyrektora ds. handlowych regionu Wielkopolska i Pomorze w międzynarodowym koncernie leasingowym GRENKE. Z firmą związany jest od trzech lat.

Tomasz Krzyżanowski
Tomasz Krzyżanowski

Wcześniej Tomasz Krzyżanowski zajmował się obsługą klienta i ubezpieczeniami sprzętu i już tu wykorzystywał swoje kompetencje w sprzedaży oraz nawiązywaniu kontaktu z kontrahentami. Aby realizować zadania na nowym stanowisku przeprowadził się z Warszawy do Poznania i będzie odpowiadał za sprzedaż w pięciu regionach: Wielkopolsce, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim i Lubuskim.

Zadanie jest bardzo ambitne, ale jestem pewny, że Tomasz doskonale sobie z nim poradzi – przyznaje Jakub Świętochowski, Dyrektor ds. handlowych Region Mazowiecki i Łódzki – Miałem przyjemność być przełożonym Tomasza w warszawskim oddziale GRENKE i z radością obserwuję przebieg jego ścieżki zawodowej w naszej firmie. Dla mnie szczególnie cenny jest fakt, że tak odpowiedzialne stanowisko objęła osoba, która już bardzo dobrze zna firmę i widzi w niej miejsce swojego dalszego rozwoju.

Obejmując nowe stanowisko Krzyżanowski przyznał, że najbardziej zależy mu na tym, by zarazić entuzjazmem i chęcią pracy swój zespół.

Na naszym konkurencyjnym rynku niezwykle ważne jest budowanie dobrych i trwałych relacji z Klientami poprzez umożliwianie im ciągłego rozwoju. To naprawdę daje ogromną satysfakcję i chciałbym, aby każdy w moim zespole mógł czerpać z tego motywację do działania.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.