• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Zmiana na stanowisku prezesa SentiOne
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Kariera

Zmiana na stanowisku prezesa SentiOne

Kuba Kowalczyk
Opublikowano 2023/05/17 at 12:02 PM
Kuba Kowalczyk  - Dziennikarz Brandsit
Udostępnij
4 min czytania
2021 SentiOne biuro KamilBargiel BartoszBazicki MichalBrzezicki
Udostępnij

Po 11 latach od założenia polskiego SentiOne następuje zmiana na stanowisku prezesa – stanowisko CEO objął Bartosz Baziński, pełniący dotychczas rolę COO (Chief Operating Officer). Wynika to z nowej wizji dalszego globalnego rozwoju firmy i jej ambitnych celów związanych z intensywnymi pracami nad technologią sztucznej inteligencji. Oprócz tego do zespołu firmy dołączył Piotr Podsiadło, obejmując stanowisko CRO (Chief Revenue Officer) linii biznesowej zajmującej się rozwojem AI.

- Reklama -

Bartosz Baziński, programista z wykształcenia i dotychczasowy głównodowodzący na linii biznesowej zajmującej się rozwojem sztucznej inteligencji oraz botów, skupi się na reprezentowaniu nowej wizji spółki i jej celów technologicznych. Dotychczasowy CEO, Kamil Bargiel, obejmie stanowisko COO i będzie nadzorował wewnętrzne operacje oraz zapewniał kontrolę nad firmą w jej aktualnej fazie intensywnego rozwoju. Michał Brzezicki pozostaje na dotychczasowym stanowisku Chief Technology Officer. Współzałożyciele SentiOne dalej więc pracują w niezmienionym składzie – ta sama trójka od momentu założenia firmy w 2011 r. Firma, która zaczynała działalność w garażu rodziców jednego z założycieli, współpracuje obecnie  z ponad 400 markami na ponad 30 rynkach całego świata – m.in. Procter & Gamble, McDonald’s, Nike, Unilever, Beiersdorf, Tesco, Starcom, Mindshare, Mediacom czy Saatchi & Saatchi. Posiada biura w Gdańsku, Warszawie, Londynie, Ostrawie, Budapeszcie, Monachium, Eindhoven, Meksyku i Dubaju.

Oprócz tego do SentiOne dołączył Piotr Podsiadło, obejmując nowo utworzone stanowisko Chief Revenue Officer dla linii biznesowej Automate. Piotr ma ponad 15 lat doświadczenia na stanowiskach zarządczych w firmach technologicznych – zarówno dojrzałych organizacjach (GE Energy, GE Lighting czy Philips) jak i w start-upach. Jest współzałożycielem wezwijdoktora.pl, pierwszego ogólnopolskiego serwisu do umawiania wizyt domowych. Przez ostatnie 5 lat był częścią scale-upu AI Nextail, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. sukcesu klienta.   

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

W nowej roli Piotr Podsiadło zajmie się nadzorowaniem źródeł pozyskiwania nowych przychodów oraz rozwijaniem współpracy z dotychczasowymi klientami SentiOne w ramach linii biznesowej Automate, a także budowaniem krótko- i długoterminowych strategii dalszej ekspansji spółki na Europę Zachodnią i rynek Bliskiego Wschodu w ramach partnerstwa biznesowego z Etisalat, największą firmą telekomunikacyjną w regionie MENA, działającą w 16 krajach.  

Jestem podekscytowany dołączeniem do SentiOne, ponieważ wierzę w misję firmy i dostrzegam jej ogromny potencjał w obszarze wykorzystania konwersacyjnej sztucznej inteligencji, a w szczególności automatyzacji obsługi klienta – mówi Piotr Podsiadło, nowy CRO w SentiOne – Jestem szczególnie podekscytowany możliwością udziału w rozwoju polskiej firmy na arenie międzynarodowej i poszerzeniu jej zasięgu o nowe rynki oraz zwiększaniu jej przychodów. Skupię się na opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży, budowaniu silnych partnerstw oraz optymalizacji naszych strumieni przychodów. Jestem przekonany, że dzięki utalentowanemu zespołowi i zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom możemy wspólnie osiągnąć wielkie rzeczy oraz wznieść SentiOne na jeszcze wyższy poziom.

W ciągu 11 lat swojego istnienia SentiOne zainwestował w rozwój technologii AI już 42 mln zł. Ich algorytmy każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi. Rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje – radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. W ramach linii biznesowej Automate spółka tworzy zaawansowane boty, wspierające firmy w obsłudze klienta – w Polsce korzystają z nich m.in. Alior Bank, Kruk SA, BNP Paribas, jak i wiodące telekomy czy firmy logistyczne. Z kolei w ramach linii Listen rozwija platformę do monitoringu Internetu, dającą możliwość m.in. śledzenia w jednym miejscu statystyk oraz komentarzy ze wszystkich kanałów w mediach społecznościowych danej marki i szybkiego reagowania na nie.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Scanway
Scanway zmierza na NewConnect. Spółka podała szczegóły oferty publicznej
Inwestycje Pieniądze
Kompetencje cyfrowe, praca
Przegląd polskich rozwiązań technologicznych w HR
Startup Biznes
relaks
Kiedy jest najlepszy czas na pracę, ćwiczenia i relaks? Przewodnik po biorytmach dla lepszego zdrowia
Ciekawostki Work&Life
Partnerstwo
Play dąży do dominacji na rynku telekomunikacyjnym. Kolejna akwizycja operatora
Aktualności biznesowe Biznes

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X