• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44499915 44499905 BZxBZ
Orlen: kontrakt na dostawy ropy ze wschodu przestanie być realizowany w momencie wprowadzenia kolejnych sankcji
Pieniądze Polityka Polska
44499407 44499395 BZxBZ
Mieszkanie w pobliżu zieleni wpływa na skład mleka matki
Polska Work&Life
44499403 44499388 BZxBZ
Alpiniści zbierają szyszki z okazałych sosen w Puszczy Piskiej
Polska Work&Life
44499398 44499334 BZxBZ
Schreiber: w tym tygodniu komunikat, jak zostaną obniżone ceny biletów na kolei
Pieniądze Polska
44499397 44499326 BZxBZ
Mazowieckie: w 2022 r. spadła liczba oddanych do użytku nowych mieszkań, podobnie może być w tym roku
Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Zmiany w zarządzie SunRoof
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Biznes > Branża energetyczna > Zmiany w zarządzie SunRoof
Biznes

Zmiany w zarządzie SunRoof

Izabela Myszkowska 2 miesiące temu 5 min czytania
Udostępnij
5 min czytania
SunRoof
Udostępnij

SunRoof kończy 2022 rok z przytupem i przygotowuje się do ekspansji na kolejne rynki europejskie. Z początkiem grudnia do zespołu polsko-szwedzkiego startupu, tworzącego dachy solarne i rozwiązania umożliwiające zdecentralizowaną produkcję energii, dołączyli: Piotr Przybysz, który jako Chief Operations Officer będzie odpowiedzialny za działania operacyjne firmy oraz Marcin Rulnicki, który będzie pełnić funkcję Chief Financial Officer odpowiedzialnego za całość obszaru finansowego SunRoof.

Piotr Przybysz ma ponad 20-letnie międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu procesami w obszarze produkcji, łańcucha dostaw, logistyki, jakości i digitalizacji procesów operacyjnych. Przez minione 14 lat zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego w grupie Dellner, globalnego lidera w produkcji systemów łączących pociągi pasażerskie, gdzie odpowiadał za zarządzanie projektami rozwojowymi, inwestycjami w nowe technologie i “green field” oraz skalowanie działalności centrum operacyjnego uczestniczącego w globalnym łańcuchu dostaw. Wcześniej, przez 8 lat Piotr związany był z Danfoss, gdzie jako dyrektor operacji odpowiadał za działania rozwojowe, zarządzanie zmianą, wdrażanie ERP, standaryzację procesową, relokacje produkcji i budowanie kultury LEAN, a także z firmą GESTRA, w której rozpoczynał swoją karierę jako inżynier procesu. Ostatnio współpracował też z EATON Automotive jako program manager EMEA Vehicle Group.

Misja SunRoof jest bliska mojemu sercu. Wierzę, że OZE to megatrend, świat chce być bardziej „zielony” i świat rzeczywiście tego potrzebuje. SunRoof to młoda, ale rozpoznawalna marka, a zgrany zespół doświadczonych i pełnych energii founderów w krótkim czasie zbudował kulturę organizacyjną, którą postrzegam jako unikalną i sprzyjającą tworzeniu wartości. Dlatego z radością dołączyłem do zespołu z głębokim pragnieniem, by służyć moim doświadczeniem w dalszym rozwoju, skalowaniu i doskonaleniu organizacji, zdolnej do zaspokajania, a nawet wyprzedzania potrzeb dynamicznie rosnącego rynku – mówi Piotr Przybysz, COO SunRoof.

Marcin Rulnicki to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym na wysokich szczeblach zarządzania finansami w międzynarodowych organizacjach. Przez 12 lat związany był z grupą Asseco, z czego przez ostatnich 9 lat pełnił obowiązki dyrektora finansowego Grupy Asseco South Eastern Europe, notowanego na warszawskiej GPW producenta oprogramowania i dostawcy usług IT, oferującego swoje rozwiązania w 23 krajach Europy i Ameryki Południowej. Wcześniej jako Corporate Finance Manager w Asseco Poland był odpowiedzialny między innymi za akwizycje i nadzór właścicielski nad zagranicznymi inwestycjami Grupy Asseco. W tej roli pełnił funkcję członka rady dyrektorów Grupy Asseco, odpowiedzialnego za finanse, a także zasiadał w organach spółek Formula Systems (Izrael), matrix42 A.G. (Niemcy) oraz Asseco South Western Europe (Hiszpania). W swojej karierze zarządzał też zespołami finansowymi w firmach inwestujących w nieruchomości Heitman oraz Zachodni Fundusz Inwestycyjny NFI. Wcześniej pracował również jako audytor w Arthur Andersen oraz EY. Marcin posiada uprawnienia biegłego rewidenta.

Cieszę się, że mogłem dołączyć do zespołu SunRoof. Wierzę, że połączenie świetnego produktu w perspektywicznym sektorze z unikalną energią pracowników firmy i doświadczeniem jej założycieli to recepta na sukces tego przedsięwzięcia. Nie bez znaczenia przy podejmowaniu tej decyzji był fakt, że prywatnie szczerze podzielam wartości firmy. Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże w zbudowaniu pod marką SunRoof globalnego gracza w sektorze OZE – mówi Marcin Rulnicki, CFO SunRoof.

W ciągu ostatnich 2 lat SunRoof znacząco rozwinął swoją działalność w Polsce, Szwecji i Niemczech i jest na tych rynkach najszybciej rosnącym dostawcą instalacji fotowoltaicznych zintegrowanych z budynkiem (BIPV). Do tej pory startup sprzedał dachy solarne za łączną kwotę ok. 150 mln zł. Skutecznie też przyciąga inwestorów. We wrześniu br. pozyskał 70 mln zł w rundzie finansowania, której przewodził fundusz Klima Energy Transition Fund. Wcześniej, w rundzie seed zebrał 20 mln zł finansowania na dalszą ekspansję w Europie i USA, a także rozwój platformy do zarządzania i handlu energią. W ostatnim czasie firma postawiła m.in. na zdigitalizowanie i zautomatyzowanie procesów finansowych, sprzedażowych czy marketingowych, co pomoże w rozszerzeniu działalności o kolejne kraje.

Naszą ambicją zawsze było budowanie silnej, globalnej organizacji. Udało nam się już zdobyć pozycję lidera na rynku i najszybciej rosnącej firmy w naszej branży. Piotr i Marcin dołączają do SunRoof w ważnym dla nas momencie, gdy chcemy zapewnić dostęp do zdecentralizowanych systemów zielonej energii właścicielom domów w całej Europie. Swoim doświadczeniem i ekspercką wiedzą wzmacniają naszą zdolność do dalszego, dynamicznego rozwoju – podkreśla Lech Kaniuk, Co-Founder i CEO SunRoof.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo