W ofercie polskiego dystrybutora, firmy CK MEDIATOR, pojawiła się nowa marka odpornych smartfonów – ZOJI. Pierwszym dostępnym urządzeniem jest ZOJI Z6, który charakteryzuje się połączeniem smukłej obudowy o grubości 9,9 mm i normy IP68 zapewniającej odporność na wodę i kurz.
ZOJI to nowa marka stworzona i rozwijana przez chińskiego producenta smartfonów – firmę HOMTOM. Produkty ZOJI wyróżniają się smukłą, stylową obudową, która jednocześnie jest odporna na upadki, zarysowania, wodę, kurz i inne czynniki środowiska, niesprzyjające urządzeniom elektronicznym.
ZOJI Z6 został wyposażony w 4,7-calowy ekran HD pokryty odpornym na zarysowania szkłem Gorilla Glass 4. Tył urządzenia wykonano z poliwęglanu, natomiast boki i ramkę otaczającą ekran – z wysokiej jakości metalu.
Smartfon wspiera normę wytrzymałości IP68. Z powodzeniem można wystawić go na działanie pyłów, m.in. piasku i kurzu, bowiem otwór mikrofonu oraz głośnik są maskowane przez przeciwpyłowy filtr siatkowy. Gniazdo audio i port USB zostały z kolei zabezpieczone specjalnymi zaślepkami, które w przypadku zanurzenia w wodzie uniemożliwiają jej przedostanie się do podzespołów urządzenia.
ZOJI Z6 działa pod kontrolą systemu operacyjnego Android 6.0 Marshmallow. W urządzeniu zastosowano układ MediaTek MT6580, składający się z czterech rdzeni ARM Cortex A7 o maksymalnej częstotliwości taktowania 1,3 GHz. Procesor jest wspierany chipem graficznym ARM Mali-400MP2 oraz 1 GB pamięci RAM. Na system i pliki użytkownika przeznaczono 8 GB pamięci wewnętrznej. Za zasilanie podzespołów odpowiada bateria o pojemności 3000 mAh.
Urządzenie zostało wyposażone w główny aparat fotograficzny o rozdzielczości 8 megapikseli oraz przedni 5-megapikselowy. ZOJI Z6 posiada również czytnik linii papilarnych, umieszczony z tyłu, którego czas reakcji wynosi 0,1 sekundy.
Sugerowana cena detaliczna ZOJI Z6 wynosi 399 PLN brutto. Podobnie jak wszystkie inne smartfony dystrybuowane przez CK MEDIATOR, także ZOJI Z6 jest objęty 24-miesięczną gwarancją, realizowaną na terenie kraju. Smartfon można nabyć w następujących wariantach kolorystycznych: czarny, żółty i wojskowa zieleń. Aby być pewnym, że produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji i posiada pełne wsparcie w Polsce, należy zwrócić uwagę na hologram CK MEDIATOR na opakowaniu.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.