Brandsit
  • English
Powiadomienia Show More
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Search
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Podkarpackie: Wyższy poziom innowacji

Bartosz Martyka
8 sierpnia, 2018
5 Min
Udostępnij

Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia – to inteligentne specjalizacje Podkarpacia, które będą promowane w ramach pierwszej kampanii poświęconej promocji gospodarczej regionu. Uroczysta inauguracja kampanii odbyła się 8 sierpnia br. w Centrum Wystawienniczo – Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena
w Jasionce k. Rzeszowa.

Nadrzędnym celem projektu jest wzmocnienie wizerunku Podkarpacia jako regionu nie tylko atrakcyjnego turystycznie, ale również dynamicznie rozwijającego się pod względem gospodarczym, wdrażającego innowacyjne rozwiązania i budującego potencjał inwestycyjny w oparciu o inteligentne specjalizacje. Kampania ma przyczynić się do wzrostu zainteresowania regionem wśród krajowych
i zagranicznych inwestorów, pobudzenia eksportu regionalnych produktów i usług, a także promocji podkarpackich firm.

– Działania promocyjne zainicjowane przez Województwo Podkarpackie są odpowiedzią na stawiane przed regionem wyzwania, a także potrzeby naszego społeczeństwa. Realizując kampanię pn. „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji”, chcemy podkreślić gospodarczy potencjał regionu i zaprezentować go jako najlepsze miejsce do życia i pracy. Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja, a także jakość życia to obszary, o które chcemy oprzeć komunikację kampanii, ponieważ to właśnie one wytyczają drogę naszego gospodarczego rozwoju – mówi Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego. –  Poprzez nasze działania chcemy podkreślić, że Podkarpacie to nie tylko walory przyrodnicze – Podkarpacie to również miejsce, gdzie inteligentne specjalizacje, rozbudowana struktura komunikacyjna, techniczna i badawczo-rozwojowa w towarzystwie nieskażonej przyrody i bogatej kultury stwarzają możliwość prowadzenia zrównoważonego trybu życia – dodaje.

Podczas wydarzenia zostały omówione kluczowe działania, które będą prowadzone w ramach kampanii, a także zaprezentowano spoty promocyjne oraz elementy identyfikacji wizualnej. Wydarzenie było również pretekstem i punktem wyjścia do dyskusji dotyczącej wpływu inteligentnych specjalizacji na rozwój i inwestycje, kreowania pozytywnego wizerunku regionu
w oparciu o jego główne atuty oraz korzyści społecznych wynikających z budowania zrównoważonego rozwoju regionu. W panelach dyskusyjnych wzięli udział przedstawiciele najważniejszych przedsiębiorstw, organizacji i instytucji działających na Podkarpaciu.

– Podkarpacie jest idealnym przykładem na to, że współpraca między przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi  i ośrodkami badawczo-rozwojowymi jest kluczem do rozwoju regionu, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, a przez to lokowania inwestycji – mówi Marek Darecki, Prezes Pratt & Whitney Poland i Stowarzyszenia Dolina Lotnicza, jeden z prelegentów wydarzenia. – To właśnie tutaj we współdziałaniu wielu podmiotów powstała Dolina Lotnicza, największy klaster firm lotniczych w tej części Europy. Stowarzyszenie obecnie zrzesza ponad 160 organizacji, zatrudnia ok. 28 tys. pracowników i  cały czas przyciąga nowych inwestorów.

Dolina Lotnicza to tylko jeden z przykładów współpracy przedsiębiorstw w ramach branż należących do inteligentnych specjalizacji. W regionie działają też takie organizacje jak Wschodni Sojusz Motoryzacyjny czy Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”. Województwo podkarpackie należy też do regionów o wyróżniającym się potencjale biznesowym oraz naukowo-badawczym w zakresie technologii informatycznych i telekomunikacyjnych.

– Asseco jest największą w Polsce i jedną z największych w Europie firm informatycznych, która działa w ponad 50 krajach. Mimo, że mamy duże oddziały w takich miastach, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław to niezmiennie, z czego jestem bardzo dumny, naszą główną siedzibą pozostaje Rzeszów. Na Podkarpaciu zatrudniamy setki pracowników i pomagamy w edukacji młodych informatyków. Już wkrótce stworzymy tu Asseco Innovation Hub, będące nowatorskim centrum R&D dla całej Grupy Asseco. Realizacja tej inwestycji pozwoli nam, jako polskiej firmie, jeszcze skuteczniej konkurować na zagranicznych rynkach, ale także przełoży się na wzrost innowacyjności i konkurencyjności całego regionu – mówi Adam Góral, Prezes Asseco Poland.

Wydarzenie zostało objęte patronatem Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Rektora Politechniki Rzeszowskiej, Wschodniego Sojuszu Motoryzacyjnego, Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i G2A Areny Centrum Wystawienniczo – Kongresowego Województwa Podkarpackiego.

Kampania realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Działania obejmą  radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy. Cała kampania potrwa do 30 listopada br.

TEMATY:Asseco PolandEksportEYGrupa AssecoInwestycjeKomunikacjaKongresLotnictwoMotoryzacjaWydarzenia
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Huawei
Huawei

Huawei i sen o Strasburgu. Nowoczesny zakład we Francji może nigdy nie ruszyć

DDoS
Cloudflare

Wzrost ataków DDoS o 50% – czy Twoja firma jest gotowa na cybernetyczne tsunami?

Zobacz również

fabryka
Przemysł 4.0

Fabryka to nie biuro. Dlaczego metody IT zawodzą w ochronie produkcji i jak robić to dobrze?

Czasy "Air Gap" – fizycznego odcięcia produkcji od Internetu – definitywnie się skończyły.…

ai, pko
HR

Wojna o talent 4.0: Dlaczego AI i roboty są dziś równie ważne jak strategia HR?

Problem braku rąk do pracy przestał być „miękkim” wyzwaniem działu kadr, a stał…

chmura publiczna
Chmura

Gaia-X Level 3: Nowy standard suwerenności danych. Kto trafił na listę CISPE?

Przez lata dyskusja o europejskiej suwerenności cyfrowej opierała się głównie na politycznych deklaracjach.…

Dystrybucja 2
Dystrybucja

Koniec ery “sprzedaj i zapomnij”. Jak ekonomia subskrypcji po cichu redefiniuje kanał IT

Wzrost przychodów nominalnych w branży IT przestał być jedynym wyznacznikiem sukcesu. W latach…

Warren buffet
Saxo

Od Apple’a do Alphabetu: późny zwrot Warrena Buffetta w stronę infrastruktury AI

Ruben Dalfovo, Strateg ds. inwestycji w Saxo pisze w analizie, że przez lata…

Sztuczna inteligencja, ai
Sztuczna inteligencja

Od narzędzi do infrastruktury. DeepL: agenci AI nowym priorytetem dla CIO

Narracja wokół generatywnej sztucznej inteligencji ulega wyraźnemu przesunięciu. O ile ostatnie dwa lata…

intel
Intel

Sądowa „przecena” dla Intela. Gigant zapłaci UE o 1/3 mniej

Dla Intela, giganta zmagającego się obecnie z jedną z najtrudniejszych restrukturyzacji w swojej…

SAP, Teresa Olszewska
SAP

Wielki powrót po 19 latach. Teresa Olszewska wchodzi do zarządu SAP Polska

Po blisko dwóch dekadach budowania biznesu w kanale partnerskim, Teresa Olszewska wraca 1…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?