Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Szukaj
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Kontrofensywa Synology w Polsce

Newsroom BrandsIT
5 grudnia, 2018
8 Min
Udostępnij

29. listopada 2019 w malowniczym hotelu Nosselia w Nasielsku niedaleko Warszawy Synology GmbH zorganizowało spotkanie dla mediów pod nazwą Synology 2019 Media Event. We wydarzeniu wzięli udział dziennikarze z najpopularniejszych tytułów mediów związanych z szeroko rozumianym IT oraz partnerzy (resellerzy i dystrybutorzy) producenta NASów.

Spotkanie prowadziły osoby odpowiedzialne za działania na rynku polskim, tj. Magdalena O’Dwyer i Aneta Belasky – piastujące stanowiska Product Managerów odpowiedzialnych za rynek Polski, Krajów Nadbałtycich oraz Bałkanów, a także Przemysław Biel, który od niedawna odpowiedzialny jest za działania producenta na rynku polskim (Country Sales Representative Poland). Jest to potrzebny ruch, ale jednak spóźniony, zważywszy na porównanie pozycji rynkowej Synology w Polsce i w innych krajach względem konkurencji. Prawdą jest, że nie da się zbudować kanału sprzedaży zza biurka. Osoba lokalna na pewno pozwoli na uzyskanie większego udziału rynkowego nad Wisłą.

Przemysław Kucharzewski, BrandsIT: Jaki jest mijający rok dla Synology na rynku polskim?

Magdalena O`Dwyer, Synology Magdalena O`Dwyer, Product Manager – Poland, Baltic and Balkan countries, Synology GmbH: Miniony rok był rokiem zmian strukturalnych dla Synology na rynku polskim. W połowie roku doszedł do nas Przemek, który ma możliwość wsparcia partnerów bezpośrednio na miejscu. Dodatkowo wizja, którą przyjęliśmy w tym roku była inna niż dotychczas – skupiliśmy się na aplikacjach i rozwiązaniach, a nie na opisach i testach samego sprzętu. Dodatkowo zdecydowaliśmy się na silniejsze wsparcie dla naszych partnerów i dystrybucji, jako że to właśnie oni wraz z naszymi klientami są jednym z głównych elementów naszej firmy. Pozycja Synology na rynku światowym jako lidera w naszym segmencie jest nadal niepodważalna. W Polsce zmagaliśmy się z bardzo silnym czarnym marketingiem ze strony konkurencji, natomiast utwierdziło nas to w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Mamy ambitne plany na rok 2019 i mamy nadzieję, że również wszystkie uda nam się zrealizować.

Podczas spotkania zaprezentowano nowości wprowadzone na rynek w tym roku – bezpłatny pakiet Active Backup Suite do tworzenia kopii zapasowych, Synology C2 backup czyli backup w prywatnej chmurze oraz Mesh Router MR2200ac wyposażony w Synology Router Manager 1.2 (SRM 1.2).

Synology po raz pierwszy w historii zdecydowało się na przyznanie nagród Partnerom i to w pięciu kategoriach:

  • Project Value Hero 2018 – to nagroda dla Partnera, który wykazał się najlepszymi wynikami sprzedaży projektowej pod względem całkowitej wartości wygranych projektów, otrzymał AT Computers S.C. ze Swarzędza koło Poznania
  • Project Volume Hero 2018 – to nagroda dla Partnera, który wykazał się najlepszymi wynikami sprzedaży projektowej pod względem ilości wygranych projektów – otrzymała spółka Storage IT ze Szczecina
  • Interesting Use Case of the Year 2018 – Nagroda dla Partnera, który dostarczył opis ciekawego wdrożenia jako Case Study –  IT Solution S.C.
  • Online Partner of the Year 2018- Nagroda dla Partnera online, który wykazał się ciekawymi pomysłami przy promowaniu marki Synology w sieci:  x-kom sp. z o.o.
  • Distributor of the Year 2018 – Resellers’ Choice – Nagroda dla dystrybutora wybrana poprzez głosowanie partnerów handlowych: EPA Systemy Sp. z o.o. ze Szczecina

Przemysław Kucharzewski, BrandsIT: Dlaczego właśnie EPA Systemy dostała nagrodę Dystrybutora Roku od Synology?

Paweł Premicz, Prezes Zarządu, EPA Systemy Paweł Premicz, Prezes Zarządu, EPA Systemy Sp. z o.o.: Nagroda wręczana przez Synology była efektem głosowania Partnerów Synology, czyli tych, którzy rejestrowali projekty, oferowali rozwiązania, działali. Ta nagroda to dla nas olbrzymi zaszczyt, bo oznacza to, że nasze działania związane z obsługą naszych Partnerów idą w najlepszym kierunku. Od kilku już lat EPA Systemy skupiła się tylko i wyłącznie na obsłudze resellerów. Wspieramy ich najlepiej jak możemy pod każdym możliwym kątem. Począwszy od doradztwa technicznego, szkoleń produktowych, rejestracji projektów, po sam proces sprzedaży, instalacji i wsparcia posprzedażnego. Nasi handlowcy mają szeroką wiedzę na temat oferowanych produktów i nigdy nie pójdą do Partnera z produktem, którego sami nie są pewni. Staramy się robić wszystko by nasi Partnerzy mogli zająć się tym, w czym są najlepsi, czyli kontaktem ze swoimi Klientami i oferowaniem im produktów z oferty EPA Systemy. Te nasze działania prowadzą do sytuacji, gdzie nie ma przegranych: Klient końcowy jest zadowolony z rozwiązania jakiego oczekiwał, Partnerzy mogą skupić się na swojej pracy i cieszyć z wypracowanych marż, a my – cieszymy się z dobrej opinii, która jest bardzo pomocna przy realizacji kolejnych celów stawianych nam przez dostawców.

Przemysław Kucharzewski: Jak układa się współpraca z Synology?

Jacek Marynowski, Prezes Zarządu, Storage IT Jacek Marynowski, Prezes Zarządu, Storage IT: Storage IT jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań do bezpiecznego przechowywania danych, dlatego bardzo cenimy i chwalimy sobie współpracę z Synology. Pracując z klientami, często okazuje się, że oferta produktowa oraz funkcjonalności oprogramowania oferowane przez Synology wpisują się w potrzeby klientów. Dzięki bliskiej pracy z klientem otrzymujemy od Synology lepsze ceny, wsparcie w wypożyczeniach sprzętu demo, czy też pomoc techniczną, jeśli taka jest potrzebna.

Przemysław Kucharzewski:  Dlaczego otrzymaliście wyróżnienie podczas dzisiejszego wydarzenia?

Jacek Marynowski: W trakcie eventu otrzymaliśmy nagrodę „Synology Project Volume Hero 2018” za największą ilość zrealizowanych projektów, co jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Cieszę się, że nasza codzienna praca, polegająca na obsłudze klienta – od badania potrzeb do sfinalizowania transakcji – została dostrzeżona i doceniona przez Synology.

Według Przemka Biela rok 2019 będzie rokiem zmian i nowości, gdyż planowane jest wiele premier produktowych począwszy od kolejnej wersji DiskStation Manager – czyli systemu operacyjnego Synology dla NAS. Aktualizacja to przeprojektowany interfejs wersji desktopowej, udoskonalony interfejs na urządzeniach mobilnych, poprawiony system ochrony danych i zarządzania. Nowością będzie UC300 (Unified Controller), pierwszy serwer iSCSI wyposażony w podwójny, aktywny kontroler, zapewniający maksymalną dostępność w przypadku awarii pojedynczego kontrolera. Nowością będzie też NAS DS1419dva mający zastosowanie przede wszystkim w monitoringu.

Przemysław Kucharzewski:  Czego nowego możemy spodziewać się w ofercie Synology w2019 roku?

Przemysław Biel, Synology Przemysław Biel, Country Sales Representative Poland, Synology GmbH: W nadchodzącym roku można się spodziewać od Synology przede wszystkim promocji naszych rozwiązań do kopii bezpieczeństwa (Active Backup Suite), monitoringu (Surveillance Station) oraz wirtualizacji (Virtual Machine Manager Pro). Nasza oferta będzie rozwijana pod kątem budowania stabilnych i wysoko dostępnych środowisk dla biznesu, przykładem może być zapowiedziany model dual active, który się pojawi w przyszłym roku. Nie zapominamy oczywiście o konsumentach, dla których przygotowujemy kilka ciekawych propozycji np: DS619slim, czyli bardzo kompaktowy model na dyski SSD. Dużo większy nacisk będzie kładziony także na współpracę z naszymi partnerami oraz szkolenia, planujemy więcej spotkań, szkoleń i wydarzeń z resellerami oraz dystrybucją.

Spotkanie uświetnił występ Mariusza Kałamagi, znanego przede wszystkim ze swojej działalności w kabarecie Łowcy.B.

TEMATY:AGDAT ComputersBackupCase StudyDysk SSDDystrybucjaEpa SystemyPrzemysłPrzemysław KucharzewskiR22ResellerRouterStorageStorage ITSynologyWydarzeniaX-kom
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Zobacz również

MSP, wykres
Usługi zarządzane

Wyzwania i priorytety na rynku usług zarządzanych: Ewolucja od „złotej rączki” do partnera biznesowego

Wyobraźmy sobie dwa scenariusze. W pierwszym, jest rok 2003. Właściciel małej firmy produkcyjnej…

chiny
Nvidia

Problemy Nvidia w Chinach? Produkcja kluczowego chipa AI wstrzymana

Nvidia tymczasowo wstrzymała produkcję swojego najnowszego procesora AI, H20, zaprojektowanego specjalnie na rynek…

data center
Data Center

Energia jądrowa czy wiatraki? Branża data center szuka planu B dla zasilania AI

Wzrost znaczenia sztucznej inteligencji na rynku technologicznym wywołał lawinowy przyrost zapotrzebowania na moc…

Netskope
IPO

Netskope zmierza na giełdę. Wyniki rosną, straty maleją, ale wycena jest niższa niż w 2021

Netskope, działająca w sektorze cyberbezpieczeństwa chmurowego, złożyła prospekt emisyjny, odsłaniając solidny wzrost przychodów…

pln, pieniądze, waluta, PFR, subwencje
Cyberbezpieczeństwo

1,8 mln euro na granty dla MŚP z sektora cyberbezpieczeństwa

Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nowy program grantowy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z…

Rynek wideokonferencji
Google

Więcej niż Zoom. Rynek wideokonferencji rośnie o 10% rocznie. Kto na tym zarabia?

Wideokonferencje, niegdyś niszowe narzędzie dla globalnych korporacji, w ciągu ostatnich kilku lat stały…

Chiny, mapa
Chiny

Chiński czarny rynek chipów AI wyzwaniem dla Nvidii i USA

Nowy raport „Financial Times” rzuca światło na nielegalny rynek chipów sztucznej inteligencji, który…

cyberbezpieczenstwo malware torrenty 1
Cyberbezpieczeństwo

Ransomware z drugiej ręki. Jak kopiowanie kodu obniża barierę wejścia do cyberprzestępczości

Gdyby cyberprzestępczość miała swój GitHub, ransomware Nitrogen i LukaLocker byłyby jej popularnymi forkami.…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?