• Zobacz:
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
Brandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
Font ResizerAa
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Kanał sprzedaży
    • Sprzęt
    • Innowacje
    • Startupy
    • Opinie
  • Tematy
    • Innowacje
    • AI
  • Personalizacja
    • Innowacje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka plików cookies
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Relacja z Netgear Roadshow 2019

Przemysław Kucharzewski
Aktualizacja: 5 maja, 2025 1:27 am
Przemysław Kucharzewski

Za nami jubileuszowe, dziesiąte Netgear Roadshow 2019 przeznaczone dla resellerów, integratorów i administratorów sieci. Spotkania odbyły się w pięciu miastach: w Łodzi (14 marca, hotel Vienna House Andel’s), Katowicach (28 marca, hotel Vienna House Easy), Szczecinie (4 kwietnia, hotel Radisson Blu), Lublinie (11 kwietnia, hotel Europa) oraz ostatnie z cyklu – we Wrocławiu (23 maja, hotel Radisson Blu).

W czasie spotkań uczestnicy mogli zapoznać się z najważniejszymi i najnowszymi produktami amerykańskiej marki, przeznaczonymi dla przedsiębiorstw różnej wielkości, począwszy od SOHO, przez SMB po rozwiązania dedykowane dla rynku Enterprise.

Widzimy, że z każdym kolejnym rokiem Netgear RoadShow przyciąga coraz większą liczbę resellerów, integratorów oraz firm z obszaru IT. I nie ma się co dziwić, bowiem jest to doskonała okazja do poznania rozwiązań, które mają największy potencjał sprzedażowy na polskim rynku. Wachlarz przedstawionych tu rozwiązań – jak między innymi Insight Cloud czy Orbi Voice – bez wątpienia wpisują się w obecne i przyszłe trendy rynkowe. – mówi Marcin Borówko, CEO ITANDI Company

Oferta Netgear obejmuje całe spektrum przełączników sieciowych wspieranych przez aplikację Insight Cloud pozwalającą zarządzać urządzeniami (przełącznikami, access pointami i routerami VPN) zdalnie za pomocą telefonu komórkowego.

Należy pamiętać, że Neatgear to również dostawca komponentów do budowy sieci bezprzewodowych oraz storage w postaci NASów. Netgear w Europie Środkowo-Wschodniej coraz lepiej „czuje” się przede wszystkim na rynku biznesowym, głównie dzięki temu udało się uzyskać w 2018 roku 26% wzrost wyników względem poprzedniego.

Na spotkaniach omówiono również zakres oferty dla domu – domowych routerów, w których ofercie producent zapowiada szereg zmian pozwalających na większe powodzenie tych urządzeń wśród polskich klientów. Całość spotkania uzupełniało omówienie warunków gwarancyjnych i serwisu urządzeń oraz zasad współpracy z producentem.

Ad imageAd image

Cykl spotkań Netgear RoadShow to nie tylko zwiększanie świadomości samej marki, lecz przede wszystkim odpowiedź na niezwykle sprofilowane oczekiwania Klientów – zarówno tych z sektora MSP, jak i indywidualnych. Szerokie możliwości poszczególnych rozwiązań jak Insight Cloud czy Orbi Voice pokazują, że możliwe jest efektywne i – co najważniejsze – bezpieczne zarządzanie siecią, nawet przy niezwykle zaawansowanych projektach. Netgear RoadShow to doskonała okazja do poznania najbardziej obiecujących rozwiązań, jakie oferuje amerykański producent – firma NETGEAR. Przedstawione podczas cyklu między innymi Insight Cloud czy Orbi Voice swoimi możliwościami potwierdziły jedynie, że urządzenia marki bez wątpienia wpisują się w najbardziej obiecujące trendy rynkowe. – mówi Jędrzej Bujwid, Doradca Techniczno-Handlowy, POLTEL

W spotkaniu uczestniczyli też przedstawiciele dystrybutorów Netgear’a w Polsce – tj. Veracomp SA i AB SA, z którymi partnerzy mogli omówić warunki współpracy handlowej.

TEMATY:DystrybucjaEnterpriseEuropaExclusive NetworksIntegracja systemówNetgearPrzemysław KucharzewskiResellerRouterStorageTrendyVPNZarządzanie
Udostępnij
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Threads Email Copy Link
Brak komentarzy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zobacz również

data center, chmura
Chmura

Rynek chmury nabiera masy. Wydatki na infrastrukturę rosną szybciej, niż przewidywał rynek

Klaudia Ciesielska
9 maja, 2025
Crowdstrike
Aktualności

CrowdStrike tnie etaty, ale nie ambicje. Co naprawdę oznacza restrukturyzacja?

Klaudia Ciesielska
9 maja, 2025
Google
AI

Google tnie kolejne etaty. Priorytetem staje się AI, a nie sprzedaż

Klaudia Ciesielska
9 maja, 2025
data center
Infrastruktura

Jak przestarzała infrastruktura IT ogranicza potencjał wdrożeń AI w dużych organizacjach

Klaudia Ciesielska
9 maja, 2025
  • Sztuczna inteligencja
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Oprogramowanie
  • Blockchain
  • Big Data
  • Sieć
  • Inwestycje
  • Startup
  • CIO
  • M&A
  • Technologia w bankowości
  • Transport
  • Energia
  • Startup
  • Zmiany w prawie
  • Praca w IT
  • Kosmos
  • Regulacje
  • Stany Zjednoczone
  • Unia Europejska
  • Chiny
  • Microsoft
  • Apple
  • Google
  • HPE
  • Intel
  • NVIDIA
  • CrowdStrike
  • Redakcja
  • Reklama
Brandsit

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka plików cookies

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password
Zaloguj się przez LinkedIn

Lost your password?

Not a member? Sign Up