Podczas corocznej konferencji Microsoft Partner Strategy Conference w Łodzi, dwudniowego spotkania polskich partnerów tej firmy, AB S.A. zostało nagrodzone tytułem „2017 Partner of the Year” w dwóch kategoriach: Commercial Distributor oraz OEM Distributor. Jest to drugi rok z rzędu, kiedy AB zostało wybrane najlepszą firmą wśród polskich dystrybutorów Microsoft.
Wrocławski dystrybutor został doceniony za zdobycie dominującej pozycji w kanałach OEM oraz Commercial, jak również za najwyższą jakość obsługi swoich partnerów.
Otrzymane kolejny rok z rzędu wyróżnienie bardzo nas cieszy, tym bardziej że zostaliśmy docenieni za ogromną pracę jaką wykonaliśmy w dwóch najważniejszych kanałach dystrybucji. W naszym modelu biznesowym stawiamy na budowanie bliskich relacji z resellerami, pomagając jednocześnie producentom w skutecznym dotarciu do odpowiedniego kanału partnerskiego. – Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A.
W trakcie Microsoft Partner Strategy Conference 2017, odbywającej się w łódzkim hotelu Andel’s, Microsoft zaprezentował m.in. swoją nowa strategię współpracy z partnerami oraz korzyści i szanse płynące z wykorzystania chmury Microsoft. Pierwszy dzień wydarzenia zwieńczyła sesja wykładowa AB S.A. dotycząca ciągłości działania organizacji dzięki migracji infrastruktury do Microsoft Azure w ramach platformy CSP.