Abarth wchodzi na rynek Bliskiego Wschodu

Bartosz Martyka
Bartosz Martyka - Redaktor naczelny Brandsit
1 min

Odbywający się w dniach 14-18 listopada 2017 roku Międzynarodowy Salon Samochodowy w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) stał się miejscem oficjalnego debiutu marki Abarth (Fiat Chrysler Automobiles) na rynkach Bliskiego Wschodu.

Abarth

Realizując politykę promowania stałego wzrostu marki w skali globalnej, Abarth wziął udział w Dubai Motorshow 2017, wystawiając tam trzy modele – Abarth 695 Rivale Cabrio, Abarth 124 spider i Abarth 595 Competizione.

Celem ekspozycji było zaprezentowanie szerokiej gamy samochodów z logiem Skorpiona, która jest oficjalnie wprowadzana na rynki Bliskiego Wschodu (jak również Afryki Północnej). To ważny moment dla włoskiej marki, która może poszczycić się długą historią udziału w wyścigach i rajdach. Jest to kolejny krok naprzód w strategii rozwoju Abartha z jego unikalną misją: aby przekształcić to, co zwykłe, w coś niezwykłego – oferując najlepsze produkty w segmencie kompaktowych samochodów sportowych.

Abarth

Trzy samochody Abarth zaprezentowane na wystawie były zachętą dla mieszkańców Bliskiego Wschodu, aby bliżej zapoznali się z wartościami marki, która tworzona jest w oparciu o najwyższą wydajność, kunsztowne wykonanie i ciągłe doskonalenie techniczne. Te trzy wartości kierują pracą projektantów, inżynierów i techników Abartha tworzących kompaktowe samochody ze Skorpionem na masce, wyruszające każdego dnia wyruszają zarówno na szosy oraz ulice miast, jak i na tory wyścigowe.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -