• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
Font ResizerAa
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Kanał sprzedaży
    • Sprzęt
    • Innowacje
    • Startupy
    • Opinie
  • Tematy
    • Innowacje
    • AI
  • Personalizacja
    • Innowacje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka plików cookies
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Acronis świętuje 15 lat firmy

Przemysław Kucharzewski
Aktualizacja: 5 maja, 2025 01:41
Przemysław Kucharzewski
Opublikowano 18 października, 2018
8 min

15. października br. na Stadionie Narodowym PGE we Warszawie miało miejsce spotkanie Partnerów jednego z najbardziej znanych producentów systemów do zabezpieczania danych – firmy Acronis.

Firma założona została w Singapurze w roku 2003, zaś w 2008 siedziba główna została przeniesiona do Szwajcarii. Acronis ma obecnie ponad 1000 pracowników w 18 krajach, a jego rozwiązania cieszą się zaufaniem ponad 5 milionów konsumentów i 500 000 firm, w tym 79 ze 100 najcenniejszych światowych marek. Produkty firmy Acronis sprzedawane są poprzez 50 000 partnerów i dostawców usług w ponad 145 krajach i w ponad 20 wersjach językowych.

Mamy tutaj dzisiaj kilkudziesięciu partnerów biznesowych, łącznie jest ich ponad dwustu, którzy aktywnie z nami współpracują, mamy ponad 6000 klientów biznesowych, którzy zaufali naszym rozwiązaniom, i chronią swoje dane, swoje otoczenie, swoje środowiska poprzez technologię, którą dostarcza Acronis. (…) Dzisiaj świat, który nas otacza, jest coraz bardziej cyfrowy (..) Tutaj rodzi się pytanie, czy i co będziemy dalej z tym robili. Acronis proponuje w swojej strategii oprzeć się na pięciu wektorach, pięciu filarach, które są w stanie w rozsądny sposób, doprowadzić do ochrony cyfrowego otoczenia (…) chronimy dane, gwarantujemy kontrolowany dostęp do danych, chronimy prywatność, jesteśmy w stanie zarządzać i kontrolować autentycznością tych danych (..) no i bezpieczeństwo. – powiedział Artur Cyganek, Dyrektor Regionalny Wschodniej Europy, Acronis

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele firm partnerskich oraz wszyscy dystrybutorzy szwajcarskiego producenta, tj. ABC Data, Clico, Ingram Micro, ITXON oraz nowy dystrybutor – EPA Systemy. Gościem specjalnym wydarzenia był znany polski kierowca Formuły 1 – Robert Kubica, który swoją obecnością z pewnością przysporzył większego zainteresowania temu wydarzeniu. Acronis Partner Day zbiegł się z piętnastoleciem działalności producenta, zaś uczestnicy wydarzenia mogli spróbować swoich sił na symulatorach Formuły 1.

Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 10:30 prezentacją produktów, która poświęcona była dwóm rozwiązaniom: Acronis Backup 12.5 oraz Acronis Files Advanced. Przedstawiono zasady licencjonowania, stąd sesja dedykowana szczególnie dla nowych partnerów Acronis.

Z Acronisem współpracuje się zasadniczo dobrze, mogę to powiedzieć na bazie siedmioletnich doświadczeń, gdyż od tego czasu prowadzę wszystkie sprawy Acronis w Clico. Sprzedaż w tym okresie rozwinęła się na tyle mocno, że w minionym roku była zauważalna na tle wszystkich innych rozwiązań oferowanych przez Clico i stanowiła konkretny procent naszych obrotów. Po spotkaniu z partnerami spodziewam się większej rozpoznawalności marki w Polsce oraz większego zainteresowania rozwiązaniami Acronis, w tym również Acronis Files oraz Acronis Cloud. Liczę na większe zaangażowanie działu supportu Acronis w tematy tzw. trudne, ponieważ takie sprawy zawsze się zdarzają u każdego producenta – a pytanie tylko brzmi, jak dany producent potrafi sobie z tymi sprawami poradzić – na ile szybko i sprawnie to robi dział wsparcia technicznego. – powiedział Krzysztof Prystupa, Partner Account Manager, CLICO Sp. z o.o.

Acronis Backup 12.5 to flagowy produkt Acronis, z którego korzystają miliony użytkowników na całym świecie, uznawany jest za najbardziej niezawodne i jednocześnie jako najprostsze w użyciu rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla każdej firmy. Acronis Files Advanced zapewnia organizacjom prosty, kompletny i mobilny dostęp do plików, ich synchronizację i współdzielenie, cechuje się skalowalnością (zarówno użytkowników i serwerów), a także zawiera mechanizmy granularnej polityki zarządzania użytkownikami, aplikacjami i danymi.

Ad imageAd image

Współpraca z Acronis polega przede wszystkim na wzajemnie partnerskich relacjach. Takie podejście sprawia, że współpraca jest naprawdę owocna dla obu stron. Praktycznie co dzień mam kontakty z członkami polskiego oddziału Acronis, co ważne, zawsze starają się pomóc zarówno organizacyjnie, handlowo jak i pod względem merytorycznym. Nieraz wspólnie siadamy i omawiamy wszelkie możliwe kwestie związane z marką Acronis, układamy strategie i planujemy wspólne posunięcia, co mnie osobiście daje poczucie silnego wsparcia z ich strony.

Dzisiejsze spotkanie to przede wszystkim czas świętowania 15-lecia marki Acronis. Ja osobiście pamiętam moją pierwszą sprzedaż rozwiązań tego producenta, a było to dokładnie 14 lat temu w październiku 2004 roku. Mogę zatem śmiało powiedzieć, że znam je wszystkie od podszewki, bo praktycznie brałem w tym udział od samego początku. Co prawda, wiele się zmieniło od tego czasu, ale mam dużą satysfakcję, że przez te wszystkie lata mogłem obserwować rozwój firmy Acronis. To też sprawiło, że teraz mogę być tutaj i wspólnie cieszyć się naszymi osiągnięciami. Takie spotkania jak dziś są bardzo ważne, nie tylko dlatego, że poznajemy nowe produkty, strategie firmy na najbliższe lata czy zasady sprzedaży nowych rozwiązań, ale również dlatego, że budują wzajemne relacje między producentem a partnerami. Pokazują, że jesteśmy razem, działamy wspólnie – to daje dużo siły i motywacji do podjęcia dalszej pracy. – powiedział Grzegorz Grodzki, Softkom, właściciel, Częstochowa

Po przerwie kawowej zaprezentowano Acronis Data Cloud 7.8, według redakcji jedno z ciekawszych rozwiązań na rynku, przeznaczone głównie dla segmentu mniejszych i średnich organizacji, służącego do hybrydowego zabezpieczanie danych. System do tworzenia kopii zapasowych pozwala na tworzenie backupu zarówno w chmurze, jak i na nośnikach lokalnych. Rozwiązanie może korzystać ze zasobów data center Acronis albo dowolnego innego, dzięki czemu jest to doskonałe rozwiązanie dla lokalnych centrów przetwarzania danych. Dostawca usługi może sam określać politykę cenową, wiązać ją zarówno z pojemnością storage przeznaczoną na kopie zapasowe czy też ilością zabezpieczanych endpointów czy serwerów. Rozwiązanie Acronis pozwala również na tworzenie kopii zapasowych w lokalnych zasobach organizacji, jak również dostarcza narzędzi do customizacji wyglądu, dzięki partnerzy mogą kreować własne marki oferowanych rozwiązań. Bardzo konkurencyjna cena, intuicyjna obsługa paneli do zarządzania, czynią to rozwiązanie liderem rynku backupu dla segmentu SMB.

Współpraca z firmą Acronis układa się bardzo dobrze. Oczywiście – jak w korporacjach międzynarodowych – wymagane przy współpracy są odpowiednie zasady, ale muszę przyznać, że ich przestrzeganie jest dość dobrze pilnowane, co ma wpływ na ochronę własnych projektów. Liczyłem, że dowiem się czegoś więcej o przyszłych planach na rozwój produktów. Szczerze – brakowało mi szczegółowych informacji na temat bardzo fajnego produktu: Acronis Files. W kuluarach otrzymałem obietnicę przesłania aktualizacji o produkcie do miesiąca – trzymam producenta za słowo. – Grzegorz Czerwiński, Prezes Zarządu, ncNETcom Sp. z o.o., Kielce

Po obiedzie odbyło się spotkanie podsumowujące 15 lat działalności producenta, w której oprócz Artura Cyganka, Dyrektora Regionalnego Wschodniej Europy Acronis, wziął udział Robert Kubica – gość specjalny wydarzenia. Następnie miała miejsce konferencja prasowa. Po zakończeniu części oficjalnej był czas na networking i chętne osoby mogły zwiedzać największy polski stadion.

TEMATY:ABC DataAcronisArtur CyganekBackupDystrybucjaEpa SystemyIngram MicroKonferencjancNETcomPrzemysław KucharzewskiRobert KubicaStorageWydarzenia
Udostępnij
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Threads Email Copy Link
Brak komentarzy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zobacz również

Openai, ai
AI

OpenAI sięga po chipy Google. Czy TPU zagrożą dominacji Nvidii i Microsoftu w AI?

Kuba Kowalczyk
30 czerwca, 2025
USA
AI

USA stawia na AI: Trump odblokowuje inwestycje w energię i centra danych

Izabela Myszkowska
30 czerwca, 2025
DeepSeek, Chatgpt
AI

DeepSeek pod lupą w Europie. Niemcy chcą usunięcia chińskiej aplikacji AI ze sklepów

Natalia Zębacka
30 czerwca, 2025
Intel, logo, siedziba
Kanał sprzedaży

Intel traci dyrektora ds. strategii. Kolejna zmiana pod rządami Lip-Bu Tana

Natalia Zębacka
30 czerwca, 2025
  • Sztuczna inteligencja
  • Oprogramowanie
  • Blockchain
  • Big Data
  • Sieć
  • Inwestycje
  • CIO
  • M&A
  • Technologia w bankowości
  • Transport
  • Energia
  • Zmiany w prawie
  • Praca w IT
  • Kosmos
  • Regulacje
  • Stany Zjednoczone
  • Unia Europejska
  • Chiny
  • Microsoft
  • Apple
  • Google
  • HPE
  • Intel
  • NVIDIA
  • CrowdStrike
  • Redakcja
  • Reklama
Brandsit

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka plików cookies

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up