Zarząd Action S.A. w restrukturyzacji, w ramach konsolidacji struktury i ograniczania kosztów w postępowaniu sanacyjnym, podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Spółka podaje, że strategia obu marek pozostała bez zmian.
W planie restrukturyzacyjnym Action obiecaliśmy naszym partnerom i rynkowi, że zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać silną pozycję Activejet, ale także jeszcze ją wzmocnić. Podstawy strategii zatem nie zmieniają się – stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet. Jedyne co uległo zmianie to struktura zarządzania, a w związku z tym i ludzie – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu Action S.A.
Marka Activejet istnieje na rynku od 2002 roku i jest dziś liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Początkowo w jej portfolio znajdowały się materiały eksploatacyjne do drukarek. Z czasem oferta marki z biało-czerwonym logo rozszerzyła się na inne kategorie produktowe, w tym wiodące oświetlenie i zasilanie. Dziś portfolio Activejet liczy ponad 1600 produktów. W 2017 r., w wyniku rebrandingu, marka Activejet i Actis odświeżyły z sukcesem i wzmocniły swoją identyfikację wizualną. Według danych firmy badawczej IDC za pierwsze półrocze 2017 w kategorii zamienne tusze i tonery, Activejet utrzymał pozycję lidera i wraz z marką Actis osiągnął w tym czasie łącznie 31,6 proc. ilościowego udziału w rynku.
Dotychczasowe obowiązki Rafała Ornowskiego, Pełnomocnika Zarządu ds. Marki, przejęła Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w Action S.A.