Asseco uruchomiło system bankowy w Wietnamie

Podobne tematy

Odpowiedź na nowe wymagania sprawozdawczości finansowej od Asseco

Od początku roku spółki notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych przygotowują się do zmiany formatów przekazywanych sprawozdań. Począwszy od 2020...

Yandex przejmie największy w Rosji internetowy bank Tinkoff za 5,5 mld dol.

Firma Yandex, na rodzimym rosyjskim rynku wyszukiwarek przewyższająca udziałami amerykańskiego Google'a, przejmie największy w Rosji internetowy bank Tinkoff za 5,5 mld dolarów - informuje dziennik "Financial Times".

UOKiK nałożył ponad 60 mln zł kar na BNP Paribas, Millennium i Santander Bank

UOKiK nałożył na trzy banki BNP Paribas, Millennium oraz Santander ponad 60 mln zł kary za niedozwolone zasady ustalania kursów walut, na podstawie których naliczane są raty kredytów indeksowanych m.in. do euro i franka szwajcarskiego – poinformował w środę urząd.

Grupa Asseco wdrożyła nowoczesny system do obsługi bankowości internetowej i mobilnej – Asseco Customer Banking Platform w Orient Commercial Bank w Wietnamie. Jest to kolejny duży projekt na kontynencie azjatyckim, zrealizowany przez Asseco.

Wdrożenie w Orient Commercial Banku prowadziło Asseco Central Europe wraz z udziałem doświadczonych ekspertów z Polski, Słowacji, Czech i Wietnamu. Projekt został zrealizowany w bardzo krótkim czasie. Okres od pierwszej analizy do produkcyjnego uruchomienia systemu trwał zaledwie 9 miesięcy. Realizacja projektu stanowi początek długoterminowej współpracy pomiędzy Asseco i Orient Commercial Bank.

System Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP) to rozwiązanie do obsługi bankowości internetowej i mobilnej, oparte na koncepcji miniaplikacji. System umożliwia klientom m.in. swobodne kształtowanie swojej bankowości oraz korzystanie z bogatej oferty produktów i usług udostępnianych na platformie zdalnego dostępu. Rozwiązania bankowe, takie jak Asseco CBP zapewniają klientom dostęp do usług bankowych przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

Modernizacja banku i usług online była głównym celem wdrożenia Asseco Customer Banking Platform w wietnamskim Orient Commercial Banku. Rozwiązanie to tworzy nowoczesne oraz przyjazne w obsłudze środowisko dla klientów tej instytucji – powiedział Jozef Klein, CEO Asseco Central Europe.

Dynamika zmian w obszarze cyfrowych usług bankowych szybko rośnie. Asseco CBP pozwala bankom na elastyczne kreowanie swojej oferty oraz na szybką reakcję na potrzeby klientów, zarówno w zakresie rozwiązań bankowości internetowej, jak i mobilnej. Wdrożenie w Wietnamie to kolejny eksportowy projekt Grupy Asseco, realizowany dla dużego banku.

Cały proces cyfrowej transformacji jest trudnym zadaniem, w którym ogromna ilość danych przetwarzana jest w łatwą do zrozumienia przez klientów formę przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich standardów bezpieczeństwa. Takie wymagania spełnia rozwiązanie oparte o Asseco Customer Banking Platform, wdrożone w wietnamskim banku.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.