Asseco wdroży system poprawiający jakość obsługi medycznej

Podobne tematy

Podczas pandemii 56 proc. firm zrealizowało projekty przygotowujące i wdrażające pracę zdalną

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła procesy cyfryzacji w firmach. Większość przedsiębiorstw skupiła się przede wszystkim...

Odpowiedź na nowe wymagania sprawozdawczości finansowej od Asseco

Od początku roku spółki notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych przygotowują się do zmiany formatów przekazywanych sprawozdań. Począwszy od 2020...

Hakowanie pandemii: nowy film dokumentalny ukazuje wzrost cyberprzestępczości wobec służby zdrowia w obliczu COVID-19

Tomorrow Unlocked, magazyn internetowy firmy Kaspersky poświęcony kulturze technologicznej, zaprezentuje dwuczęściowy film dokumentalny pt. „hacker:HUNTER Ha(ck)cine”, poświęcony atakom na...

Asseco rozpoczęło współpracę ze spółką MEDI-system, która jest częścią międzynarodowej grupy ORPEA posiadającej sieć ponad 700 placówek w 10 krajach Europy. Kontrakt obejmuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu Asseco Medical Management Solutions. Zostanie on zainstalowany w Data Center MEDI-system w Paryżu, a korzystać z niego będą wszystkie placówki sieci w Polsce. Wartość projektu to ok. 1 mln zł brutto.

Wdrożenie AMMS zapewni obsługę części medycznej oraz administracyjnej w poszczególnych lokalizacjach MEDI-system. Rozwiązanie zostanie zintegrowane z istniejącymi systemami: LIS, ERP oraz HR. Dodatkowo Asseco będzie odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń e-learningowych dla użytkowników oraz objęcie oprogramowania aplikacyjnego gwarancyjnym nadzorem autorskim przez okres 60 miesięcy. Instalacja systemu odbędzie się w Data Center MEDI-system w Paryżu.

Głównym celem wdrożenia systemu Asseco Medical Management Solutions (AMMS) jest cyfryzacja placówek MEDI-system w ramach realizacji świadczeń zdrowotnych, zakontraktowanych z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). AMMS umożliwi ograniczenie papierowego obiegu dokumentów, podniesienie poziomu obsługi pacjentów, a także usprawnieni pracę personelu medycznego poszczególnych placówek.

AMMS to kompleksowe rozwiązanie informatyczne dedykowane dużym oraz średnim szpitalom, klinikom, centrom medycznym, przychodniom i ambulatoriom. Zapewnia obsługę części medycznej (HIS) oraz administracyjnej (ERP) placówki. Zastosowano w nim szereg udogodnień związanych z identyfikacją pacjenta, tj. rejestrację skierowań na podstawie dwuwymiarowych kodów kreskowych czy odczyt danych rejestrowanej osoby z dokumentów tożsamości. Umożliwia również drukowanie i odczyt skierowań w postaci zakodowanej. Przekazywanie tego typu dokumentów pomiędzy różnymi jednostkami w formie elektronicznej skraca czas rejestracji i przyjęcia pacjenta oraz eliminuje błędy wynikające z niepoprawnego odczytu pisma odręcznego.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.