Awans w dziale marketingu Newline Interactive EMEA

Piotr Morko, doświadczony specjalista w dziedzinie marketingu, został mianowany na stanowisko Senior Marketing Managera w Newline Interactive EMEA. Jego kariera w Newline rozpoczęła się w lipcu 2020 roku, gdzie do tej pory odpowiadał za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej.

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit 2 min
2 min

Piotr Morko, posiadający wieloletnie doświadczenie w marketingu, został niedawno mianowany Senior Marketing Managerem w Newline Interactive EMEA, firmie specjalizującej się w produkcji monitorów interaktywnych. Jego kariera w Newline rozpoczęła się w lipcu 2020 roku.

Awans w dziale marketingu Newline Interactive

Przed objęciem nowego stanowiska, Morko odpowiadał za komunikację marketingową w Newline Interactive w Polsce i Europie Wschodniej. Jego awans na Senior Marketing Managera jest związany z rozszerzeniem zakresu obowiązków, obejmującym teraz zarządzanie projektami na poziomie całego regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Dodatkowo, Morko będzie współpracować z działami marketingu w regionach APAC (Azja i Pacyfik) oraz USA.

Morko rozpoczął swoją karierę w marketingu w 2008 roku. Pracował w różnych sektorach branży marketingowej, w tym w firmach zajmujących się produkcją, dystrybucją, sprzedażą detaliczną IT oraz w agencji marketingowej. Specjalizuje się w marketingu B2B oraz w marketingu internetowym, a także w szeroko pojętej komunikacji i e-commerce.

Edukacja i doświadczenie

Poza pracą zawodową, Morko zajmuje się zarządzaniem drużyną futbolu amerykańskiego – Lowlanders Białystok. W życiu oprócz pracy skupia się na wychowaniu syna, dobrej lekturze, samorozwoju oraz podróżach na własną rękę.

Morko jest absolwentem Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz ukończył studia podyplomowe z zakresu Marketingu Internetowego na Politechnice Białostockiej.

Przejęcie przez Piotra Morko roli Senior Marketing Managera w Newline Interactive EMEA oznacza nowy etap w jego karierze oraz w rozwoju działu marketingu firmy. Jego doświadczenie i edukacja stanowią podstawę dla nowych wyzwań i projektów, które będzie realizował w międzynarodowym środowisku.

Udostępnij