Awatary w metaverse od L’Oreal, czyli przyszłość piękna w Web3

Izabela Myszkowska
2 min

Należące do Grupy L’Oréal marki Maybelline New York i L’Oréal Professionnel we współpracy z zespołem renomowanych makijażystów, fryzjerów i artystów 3D, połączyły siły z platformą do tworzenia awatarów – Ready Player Me. W efekcie wspólnych działań powstały oryginalne makijaże i fryzury, które można wykorzystywać tworząc awatary na ponad czterech tysiącach platform, gier i aplikacji. Tym samym L’Oréal udostępnił trzem miliardom graczy na całym świecie możliwość kreatywnej zabawy i wyrażania siebie w wirtualnej rzeczywistości.

L’Oréal wkracza do metaverse i udostępnia stylizacje dla awatarów na platformie Ready Player Me oraz wszystkich aplikacjach i grach z nią kompatybilnych, w tym Spatial, HiberWorld i VRChat. Inicjatywa jest nowoczesną metodą dotarcia do konsumentów z ofertą produktów i usług.

Połączenie kreatywności, technologii, specjalistycznej wiedzy i doświadczenia L’Oréal w dziedzinie piękna, pozwala nam zaoferować użytkownikom możliwość wyrażania siebie w wirtualnym świecie. Z ponad trzema miliardami graczy na całym globie oraz naszą otwartością na odkrywanie nowych kodów piękna, czynimy doświadczenie piękna bardziej dostępnym. Ponadto odzwierciedla różnorodność naszego świata powiedziała Camille Kroely, Chief Metaverse3 Officer w Grupie L’Oréal.

REKLAMA

Maybelline New York, marka makijażowa numer jeden na świecie, oferuje pięć makijaży, aby dać użytkownikom możliwość kreowania swojego wirtualnego wizerunku. Natomiast L’Oréal Professionnel, lider w branży profesjonalnego fryzjerstwa i zaufany partner stylistów fryzur i ich klientów, przygotował pięć inspirujących i zgodnych z trendami fryzur, które dają możliwość wyrażania siebie w cyfrowym świecie. Jednym z artystów zaangażowanych w projekt był Evan Rochette, projektant i programista 3D

Wierzymy, że przyszłość piękna będzie zarówno fizyczna, jak i cyfrowa oraz wirtualna. Nasze marki tworzą nowe, wciągające i niestandardowe doświadczenia w wirtualnej przestrzeni, grach, i reklamach. Angażujemy także wirtualnych ambasadorów i influencerów. Jesteśmy bardzo podekscytowani tworzeniem przyszłości piękna w Web3 i metaversemówi Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.