Należące do Grupy L’Oréal marki Maybelline New York i L’Oréal Professionnel we współpracy z zespołem renomowanych makijażystów, fryzjerów i artystów 3D, połączyły siły z platformą do tworzenia awatarów – Ready Player Me. W efekcie wspólnych działań powstały oryginalne makijaże i fryzury, które można wykorzystywać tworząc awatary na ponad czterech tysiącach platform, gier i aplikacji. Tym samym L’Oréal udostępnił trzem miliardom graczy na całym świecie możliwość kreatywnej zabawy i wyrażania siebie w wirtualnej rzeczywistości.
L’Oréal wkracza do metaverse i udostępnia stylizacje dla awatarów na platformie Ready Player Me oraz wszystkich aplikacjach i grach z nią kompatybilnych, w tym Spatial, HiberWorld i VRChat. Inicjatywa jest nowoczesną metodą dotarcia do konsumentów z ofertą produktów i usług.
Połączenie kreatywności, technologii, specjalistycznej wiedzy i doświadczenia L’Oréal w dziedzinie piękna, pozwala nam zaoferować użytkownikom możliwość wyrażania siebie w wirtualnym świecie. Z ponad trzema miliardami graczy na całym globie oraz naszą otwartością na odkrywanie nowych kodów piękna, czynimy doświadczenie piękna bardziej dostępnym. Ponadto odzwierciedla różnorodność naszego świata – powiedziała Camille Kroely, Chief Metaverse3 Officer w Grupie L’Oréal.
Maybelline New York, marka makijażowa numer jeden na świecie, oferuje pięć makijaży, aby dać użytkownikom możliwość kreowania swojego wirtualnego wizerunku. Natomiast L’Oréal Professionnel, lider w branży profesjonalnego fryzjerstwa i zaufany partner stylistów fryzur i ich klientów, przygotował pięć inspirujących i zgodnych z trendami fryzur, które dają możliwość wyrażania siebie w cyfrowym świecie. Jednym z artystów zaangażowanych w projekt był Evan Rochette, projektant i programista 3D
Wierzymy, że przyszłość piękna będzie zarówno fizyczna, jak i cyfrowa oraz wirtualna. Nasze marki tworzą nowe, wciągające i niestandardowe doświadczenia w wirtualnej przestrzeni, grach, i reklamach. Angażujemy także wirtualnych ambasadorów i influencerów. Jesteśmy bardzo podekscytowani tworzeniem przyszłości piękna w Web3 i metaverse – mówi Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.