W 2019 roku krakowski dystrybutor rozwiązań bezpieczeństwa IT, uruchomił dwa programy lojalnościowe dla swoich partnerów biznesowych. Celem obu projektów jest dostarczenie firmom współpracującym z Bakotech dodatkowych korzyści finansowych oraz możliwości rozwoju w obszarze marketingu.
Pierwszy z programów, B-LOYAL, został uruchomiony z początkiem trzeciego kwartału. Jego głównym założeniem jest udzielanie rabatów aktywnym partnerom, które mogą wykorzystać na realizację przyszłych zamówień u dystrybutora.
Kolejny program, B-MARK, został uruchomiony z początkiem czwartego kwartału i umożliwia partnerom handlowym finansowanie projektów marketingowych ze środków zgromadzonych w programie. Środki finansowe mogą być wykorzystane na działania marketingowe dla rozwiązań z portfolio Bakotechu. Przyznane fundusze są uzależnione od wysokości obrotów sprzedażowych i statusu partnera.
Głównym założeniem uruchomienia programów lojalnościowych jest wsparcie naszych Partnerów zarówno w obszarze sprzedaży jak i marketingu, niezwykle istotnych dla rozwijania biznesu. Istotną wartością będzie również zbudowanie efektywnej, długoterminowej i opartej o wzajemną lojalność współpracy z naszymi Partnerami handlowymi. – podsumowuje Krzysztof Hałgas, Prezes Zarządu Bakotech.
Bakotech zapowiada, że uruchomione programy będą nieustannie rozwijane i uzupełniane o nowe możliwości, dopasowane do biznesowych potrzeb partnerów handlowych Bakotech.