Biznes

W dzisiejszym świecie technologia i biznes są nierozłącznie związane. Od strategii marketingowych wykorzystujących najnowsze narzędzia, po inwestycje w kryptowaluty i NFT, technologia wpływa na każdy aspekt działalności biznesowej. Odkryj, jak technologia i biznes się przenikają na Brandsit. Znajdź najnowsze aktualności, strategie marketingowe, informacje i analizy rynkowe oraz wiele więcej.

- REKLAMA -

Czy WooCommerce jest dobrym wyborem dla sklepu internetowego?

Jeśli interesujesz się tematem e-commerce, prawdopodobnie słyszałeś wcześniej o wtyczce WooCommerce. Oferując wyjątkową elastyczność, skalowalność…

Jak założyć multiagencję ubezpieczeniową i ile można zarobić?

Praca pośrednika ubezpieczeniowego może być nie tylko satysfakcjonująca, ale również bardzo opłacalna. Samodzielne założenie własnej…

Tomasz Bardziłowski nowym Prezesem Zarządu GPW

Klaudia Ciesielska

27 marca 2024 r. Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) wyraziła zgodę na powołanie Tomasza Bardziłowskiego na…

Ostrzeżenie dla rynku kryptowalut – USA stawia zarzuty KuCoin i jego założycielom

Klaudia Ciesielska

Wysoki rangą przedstawiciel amerykańskiej prokuratury ogłosił zarzuty karne przeciwko firmie KuCoin oraz jej założycielom, rzucając…

UOKiK nałożył 31 mln zł kary dla Amazon za stosowanie dark patterns. Firma zapowiedziała odwołanie

Klaudia Ciesielska

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Tomasz Chróstny, nałożył karę na Amazon EU SARL…

Od VR do AI – jak gry i nowe technologie kształtują rynek pracy

Natalia Zębacka

Grywalizacja w procesie upskillingu oraz gamifikacja rynku pracy, z wykorzystaniem najnowszych technologii i grafik, stają…

Amazon idzie na wojnę z podróbkami. Firma usuwa miliony fałszywych produktów

Kuba Kowalczyk

Amazon zaimponował swoimi najnowszymi działaniami w walce z podrabianiem produktów, skutecznie eliminując ponad 7 milionów…

Temu podnosi standardy bezpieczeństwa – platforma dołącza do konsorcjum APWG

Klaudia Ciesielska

Platforma e-commerce Temu podjęła decydujący krok dołączając do Anti-Phishing Working Group (APWG). Ta strategiczna współpraca…

Sztuczna inteligencja w handlu – między potencjałem a praktyką

Klaudia Ciesielska

W obliczu rosnącego zainteresowania i potencjalnych korzyści płynących ze stosowania sztucznej inteligencji (AI) w sektorze…

Amerykańscy pracownicy sceptyczni wobec AI. Dlaczego?

Natalia Zębacka

Sztuczna inteligencja budzi wśród amerykańskich pracowników mieszane uczucia, z przewagą sceptycyzmu i obaw dotyczących jej…

Połącz się z nami

- REKLAMA -