Brother rozszerza portfolio rozwiązań z zakresu druku etykiet

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
1 min

Brother rozpoczął współpracę z NiceLabel, wiodącym deweloperem oprogramowania do projektowania etykiet i zarządzania nimi. To partnerstwo rozbudowuje portfolio Brother o narzędzia do zarządzania oznaczeniami. W ramach tej współpracy już od maja 2021 r. zostanie rozszerzony zasób oznaczeń termicznych firmy Brother, a użytkownik zyska możliwość zarządzania wieloma formami etykiet z jednej platformy.

System zarządzania oznaczeniami NiceLabel może przenieść projektowanie i konserwację etykiet z działu IT w ręce użytkowników biznesowych umożliwiając im znacznie szybsze reagowanie na zmiany oznaczeń, co pozwala zaoszczędzić czas i zwolnić kosztowne zasoby zespołu IT.

„Z przyjemnością ogłaszamy globalne partnerstwo z NiceLabel, które umożliwi naszym klientom, korzystającym z drukarek termicznych Brother, znaczne uproszczenie procesów etykietowania. Użytkownicy urządzeń drukujących oznaczenia zyskują nie tylko nowe możliwości wydruku, ale również gwarancję dokładności i zgodności etykiet” – powiedział Andrew Broadbent, European Product Manager – Speciality Print Solutions w Brother.

„Jesteśmy dumni z naszego nowego partnerstwa z Brother i sposobności zapewnienia większej liczbie użytkowników możliwości znacznego zwiększenia wydajności druku”skomentował Greg Tanner, wiceprezes ds. Aliansów w NiceLabel.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -