CK MEDIATOR zmienia siedzibę i wprowadza nowy system reklamacji

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
3 min

CK MEDIATOR wraz z początkiem roku wprowadził kilka zmian w swojej strukturze organizacyjnej. Nowa siedziba firmy, przeniesienie i zwiększenie powierzchni magazynowych oraz udoskonalenie systemu reklamacyjnego to jedne z pierwszych zmian, związanych z dynamicznym rozwojem spółki.

CK MEDIATOR nie próżnuje i w nowy rok wkracza z impetem, stając się jedynym z najdynamiczniej rozwijających się importerów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce. Początek pierwszego kwartału to dla firmy przede wszystkim przeprowadzka do nowej siedziby. Dotychczasowy adres biura w Sulejówku został zmieniony na warszawski, przy ulicy Patriotów.

Zmiany w infrastrukturze i organizacji firmy są odpowiedzią na nasz rozwój. Przeprowadzając się do Warszawy, do nowych i większych powierzchni biurowych, zapewnimy  pracownikom i klientom bardziej komfortowe warunki pracy – mówi Dariusz Grabowski, prezes firmy CK MEDIATOR.

To jednak nie koniec zmian, jakie czekają spółkę w najbliższym czasie. Za kilka tygodni magazyny dystrybutora zostaną przeniesione do Duchnowa, gdzie do dyspozycji firmy będzie ponad 3000 metrów kwadratowych powierzchni.

Przeniesienie magazynów ma na celu ułatwić nam przyjmowanie jednorazowo większych partii towaru, aby sprostać wymaganiom klientów. Te, jak widać w ostatnim raporcie firmy analitycznej IDC, wciąż rosną – komentuje Dariusz Grabowski Przykładowo, marka Xiaomi w czwartym kwartale 2017 roku i ogólnie całym minionym roku, znacząco poprawiła swoją pozycję w stosunku do takich firm jak Samsung czy Apple. Jako jedyni byli na plusie w odniesieniu do analogicznego okresu w 2016 roku, zwiększając swoje dostawy o blisko 97 proc., co pozwoliło podwoić udziału w globalnym rynku – dodaje. 

Zmianie ulegnie także system reklamacji, który zostanie wprowadzony w życie na przełomie lutego i marca. Nowy system pozwoli lepiej kontrolować przepływ informacji dotyczącej sprzętu zareklamowanego oraz ułatwi jego serwisowanie.

Istotną zmianą dla klientów będzie pełna informacja online  o etapie reklamacji, począwszy od momentu jej zgłoszenia aż do momentu odbioru naprawionego sprzętu. Reklamacje będzie można składać on-line, za pośrednictwem SMS-a lub mailowo, tutaj klienci będą mieli dość szerokie pole wyboru. Jako autoryzowany dystrybutor elektroniki użytkowej, chcemy maksymalnie uprościć ten proces. Mamy świadomość, że dla niektórych osób zakup tańszego sprzętu bezpośrednio w Chinach może być kuszący. Trzeba jednak pamiętać, że w przypadku ewentualnego uszkodzenia kwestia naprawy trwa zdecydowanie dłużej, niż w przypadku skorzystania z usług serwisowych autoryzowanego dystrybutora, a czasami jest niemożliwa  – kończy Dariusz Grabowski.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -