Concentrix rozwija działalność w Polsce – otwiera trzecie biuro w Krakowie

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit 2 min
2 min

Concentrix, globalny dostawca rozwiązań i technologii w obszarze customer experience (CX), kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Firma otworzyła swoje trzecie biuro w Polsce, tym razem w Krakowie. Nowa lokalizacja stanie się europejskim centrum działu Software Solutions, który zajmuje się rozwojem oprogramowania dla produktów i usług firmy.

W związku z rozwojem działalności w Polsce, firma poszukuje wykwalifikowanych specjalistów, w tym inżynierów, programistów oraz doświadczonych ekspertów w obszarze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, chmury oraz Big Data.

Nowe biuro w Krakowie to kolejny krok w ekspansji Concentrix na polskim rynku. Wcześniej firma otworzyła biura w Warszawie i Łodzi, zatrudniając ponad 4 tysiące pracowników. Krakowska lokalizacja będzie pełnić kluczową rolę w rozwoju i dostarczaniu nowych rozwiązań, które poprawią efektywność i jakość obsługi klienta.

Decyzja o otwarciu nowego biura w Polsce wynika z atrakcyjnego klimatu biznesowego i rosnącego zainteresowania firm technologicznych talentami w Polsce. Concentrix stawia na rozwój i inwestycje w Polsce, a nowe biuro w Krakowie stanowi ważny krok w realizacji tych celów.

Centrum Software Solutions skupi się na budowaniu rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, technik rozpoznawania twarzy (FRT), programowania neurolingwistycznego (NLP), rozwiązań chmurowych oraz analityki Big Data. W portfolio marki znajdują się projekty przeznaczone dla przedsiębiorstw działających w różnych sektorach przemysłu, od branży motoryzacyjnej przez energetyczną i finansową po e-commerce, retail czy elektronikę użytkową.

SOURCES:Concentrix
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz