Cyfrowa transformacja nie omija ekskluzywnych marek – LVMH i Google Cloud nawiązują strategiczne partnerstwo

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
3 min

LVMH i Google Cloud połączą siły, aby umożliwić indywidualnym markom produktów luksusowych LVMH oferowanie klientom nowych, spersonalizowanych doświadczeń, które będą sprzyjać długoterminowemu wzrostowi. Partnerstwo pozwoli wykorzystać kreatywność, zasoby, możliwości technologiczne i uznaną pozycję obu firm na swoich rynkach.

Współpraca między LVMH i Google Cloud opiera się na dostarczeniu zespołom marek LVMH (m. in. Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Kenzo, Givenchy, Fendi, Marc Jacobs, Tiffany & Co, Sephora) nowych technologii sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Rozwiązania te nie tylko usprawnią operacje biznesowe, pomagając w prognozowaniu popytu i optymalizacji stanów magazynowych, ale także dzięki personalizacji poprawią doświadczenia klientów, spełniając przy tym najsurowsze wymogi LVMH w zakresie prywatności i bezpieczeństwa.

Podczas gdy AI będzie w coraz większym stopniu oddziaływać na każdy element łańcucha wartości (value chain) w LVMH – od rozwoju produktów, przez łańcuchy dostaw, po kontakty z pracownikami, partnerami i klientami – firma będzie wykorzystywać najnowocześniejszą technologię Google Cloud i światowej klasy narzędzia AI/ML, aby umożliwić rozwój nowych zastosowań biznesowych w dużej skali, spełniając przy tym najwyższe standardy klientów.

LVMH otrzyma również wsparcie Google Cloud w zakresie tworzenia dedykowanych, inkluzywnych programów podnoszenia kwalifikacji i certyfikacji w zespołach pracujących dla poszczególnych marek. Aby przyspieszyć rozwój i innowacje w tym zakresie, obie firmy planują dodatkowo uruchomić w Paryżu Akademię Danych i Sztucznej Inteligencji.

- Advertisement -

W ramach partnerstwa, LVMH będzie również korzystać z Google Cloud w celu modernizacji elementów swojej infrastruktury IT, co poprawi zwinność, bezpieczeństwo, efektywność kosztową i zapewni wydajność na dużą skalę, dzięki czemu możliwa będzie realizacja nawet najambitniejszych projektów biznesowych.

– Nowe partnerstwo z Google Cloud jest znaczące i bezprecedensowe oraz odzwierciedla nasze duże ambicje. Dzięki połączeniu najlepszych podejść obu firm w swoich w branżach, będziemy mogli zrobić krok naprzód w zakresie wykorzystania danych i AI. Dla nas prywatność, personalizacja i luksus są synonimami i zawsze tak będzie. Nowe możliwości oferowane naszym klientom są są tym, na co pracują nasze utalentowane zespoły w LVMH: wyjątkowym i niezapomnianym doświadczeniempowiedział Toni Belloni, Group Managing Director, LVMH.

– Z dumą wchodzimy w tak innowacyjne i szerokie partnerstwo z LVMH, aby wspierać ich rozwój dzięki technologii chmury i możliwościom AI. Razem możemy pomóc w kształtowaniu przyszłych doświadczeń konsumentów w branży dóbr luksusowych”powiedział Thomas Kurian, CEO, Google Cloud.

Udostępnij
- REKLAMA -