DeepL rozwija się za oceanem. Firma otworzyła pierwsze biuro w USA

DeepL, wiodący innowator w dziedzinie tłumaczenia maszynowego, zapowiedział otwarcie swojego pierwszego biura w Stanach Zjednoczonych, zlokalizowanego w Austin, Teksas. Ta strategiczna decyzja podkreśla rosnące zaangażowanie firmy na amerykańskim rynku i jej misję umożliwiania globalnej komunikacji biznesowej bez barier językowych.

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Firma DeepL ogłosiła, że 22 lutego 2024 roku otwiera swoje pierwsze biuro w Stanach Zjednoczonych. Będzie ono zlokalizowane w Austin w Teksasie. Decyzja ta jest następstwem trwających inwestycji w regionie, który już teraz jest trzecim co do wielkości rynkiem DeepL. Powstanie amerykańskiej siedziby jest kolejnym krokiem w misji dostarczania globalnym firmom narzędzi do precyzyjnej, niezawodnej i bezpiecznej komunikacji biznesowej.

W ostatnich latach DeepL stał się jedną z najbardziej innowacyjnych firm technologicznych i pionierem w dziedzinie tłumaczenia maszynowego dzięki swojemu flagowemu produktowi, Tłumaczowi DeepL. Jest on niezmiennie uważany za najdokładniejsze na świecie narzędzie tłumaczeniowe oparte na sztucznej inteligencji. Produkt bazuje na zaawansowanych sieciach neuronowych, które są stale oceniane i udoskonalane przez wewnętrzny zespół ekspertów. Wysokiej jakości tłumaczenia pozwalają firmom ze wszystkich sektorów z łatwością otwierać się na nowe rynki. Dodatkowo w Tłumaczu DeepL zastosowano rygorystyczne środki bezpieczeństwa w celu ochrony danych klientów. Już ponad 100 000 firm i organizacji rządowych z całego świata korzysta z serwisu premium DeepL Pro, aby w sposób spójny prezentować swoje produkty i usługi wszystkim klientom, bez względu na ich kraj pochodzenia czy język ojczysty.

„Coraz więcej firm na całym świecie, również tych ze Stanów Zjednoczonych, stawia na wysokiej jakości tłumaczenia, które mają kluczowe znaczenie dla ich globalnego rozwoju. Dzięki niezawodnej platformie tłumaczeniowej przedsiębiorstwa mogą sprawnie komunikować się ze swoimi klientami w ich językach ojczystych” mówi prezes i założyciel DeepL, Jarek Kutyłowski. „Cieszymy się, że w ostatnich latach nasza popularność na tutejszym rynku tak bardzo wzrosła. Otwarcie naszego nowego biura w Stanach Zjednoczonych jest kolejnym dowodem zaangażowania DeepL w rynek amerykański oraz wiary w jego potencjał”dodaje.

Po ogromnym sukcesie w Europie i Azji, firma DeepL zgromadziła imponujące portfolio klientów w Stanach Zjednoczonych. Wśród nich znajdują się takie marki technologiczne, jak Coursera, TransPerfect i Zendesk. W zeszłym roku amerykańscy inwestorzy IVP i Bessemer Venture Partners przeprowadzili finansowanie serii B, co zaowocowało wyceną DeepL na poziomie 1 miliarda euro. „Wiodące w branży oprogramowanie tłumaczeniowe AI od DeepL pomaga przedsiębiorstwom na całym świecie pokonywać bariery językowe”mówi Ajay Vashee, komplementariusz w firmie IVP. „Firma już teraz robi furorę w całej Ameryce Północnej, a jej biuro w Austin będzie dalej napędzać wzrost na tutejszym rynku”.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -