Globalna migracja klientów Infor do chmury stale nabiera rozpędu

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
9 min

Firma Infor poinformowała o światowym sukcesie jej rozwiązań CloudSuite, umożliwiających klientom szybsze realizowanie zysków i zwiększanie elastyczności, niezawodności i konkurencyjności ich działalności. Specjalizowane aplikacje branżowe opracowane dla takich sektorów jak produkcja, służba zdrowia, dystrybucja, sektor publiczny, handel detaliczny i hotelarstwo przyczyniły się do tego, że obecnie Infor ma ponad 14 000 klientów w swojej chmurze Infor Cloud. Ostatnio dołączyły do nich firmy Burton Snowboards, Hrabstwo Frederick (Maryland), Midwest Wheel Companies, Cloetta, Saarioinen i Auckland Transport.

Infor koncentruje się na zapewnianiu kompleksowej funkcjonalności w chmurze obliczeniowej; liczba klientów migrujących z rozwiązań lokalnych do chmurowych w okresie od maja do czerwca wzrosła o ponad 200 procent, zaś wartość roczna kontraktów zamówionych w tym okresie wzrosła o 112 procent.

Celem Infor jest zapewnianie niezrównanych możliwości w chmurze typu multi-tenant oraz najlepszych funkcjonalności w obszarze zarządzania danymi i ich analizowania poprzez Infor Data Lake i Infor Birst. Dodatkowo doświadczony zespół ds. usług profesjonalnych Infor w połączeniu z rozbudowaną siecią partnerów jest w stanie bardzo szybko przenosić klientów do trybu online, bez znaczących zakłóceń dla ich działalności.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Infor wprowadził ważne aktualizacje produktów specjalizowanych branżowo, których zadaniem jest wspomaganie klientów w lepszym zarządzaniu najważniejszymi zasobami: ludźmi, aktywami materialnymi i łańcuchami dostaw. Aktualizacje obejmują nowe możliwości w rozwiązaniach zarządzania kapitałem ludzkim (Human Capital Management – HCM), zasobami przedsiębiorstw (Enterprise Asset Management – EAM) i łańcuchem dostaw (Supply Chain Management – SCM).

- Advertisement -

Firma Midwest Wheel Companies, jeden z największych dystrybutorów części do ciężarówek w środkowowschodnich USA wykorzystuje Infor CloudSuite Distribution i analitykę Infor Birst do wspomagania zarządzania zapasami w swoich sześciu magazynach, realizacji złożonych toków pracy i alertowania oraz do prowadzenia coraz szerzej działalności przez sieć. Dzięki rozwiązaniom chmurowym klasy Infor multi-tenant, w tym Infor OS (Operating Service), firma usprawniła obsługę klientów, osiągając aż 15-procentową poprawę obsługi bezzwłocznej.

– Jeżeli ktoś nie wprowadza innowacji w zakresie poprawiania poziomu obsługi, zostanie wyprzedzony przez innych. I takie podejście stosujemy do wszystkiegomówi Steve McEnany, wiceprezes ds. marketingu i technologii firmy Midwest Wheel. To, że już nie musimy chaotycznie wszędzie gasić pożarów, miało ogromny wpływ na naszą produktywność.

Cloetta, czołowa firma cukiernicza w północnej Europie niedawno wybrała rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, by wesprzeć swoją transformację cyfrową i wprowadzać innowacje w całej swojej działalności. Kluczowa dla tej decyzji była architektura chmurowa multi-tenant Infor oraz rozbudowana funkcjonalność branżowa rozwiązania, która, w przypadku firmy Cloetta, może być pomocna w obszarach takich jak kontrola jakości, zarządzanie recepturami i identyfikowalność produkcji.

– Chcąc zaspokajać potrzeby naszego rynku musimy być bezwzględnie elastyczni, aby szybko reagować na trendy, zyskiwać na nowych możliwościach i maksymalizować sprzedaż. Z zainteresowaniem patrzymy na naszą podróż w przyszłość z firmą Infor, mając poczucie bezpieczeństwa dzięki świadomości, że dysponujemy najlepszymi w branży możliwościami, które mogą nam pomóc w zwiększaniu udziałów w rynkach w głównych obszarach i podsektorach naszej działalnościmówi Per Svensson, dyrektor ds. informatyki firmy Cloetta.

Regionalny Zarząd Transportu w Nowej Zelandii, Auckland Transport, scentralizował zarządzanie aktywami w chmurze z wykorzystaniem Infor EAM.

– Skupiamy się na zasadniczej działalności i nie będziemy budowali potężnego oprogramowania ani płacili wyśrubowanych opłat za utrzymanie i modernizację [kupnego]. Szukaliśmy rozwiązań klasy SaaS gotowych do wdrożenia i łatwych w utrzymaniu. Znaleźliśmy strategicznego partnera w firmie Informówi Roger Jones, członek zarządu Auckland Transport ds. technologii w biznesie. – Ten wieloletni projekt SaaS może wspomóc optymalizację wartych miliardy dolarów aktywów Auckland Transport, w skali całej organizacji, umożliwiając poprawienie decyzyjności, zwiększanie optymalizacji działalności i zadowolenia klientów. Pierwszy etap obejmujący prewencyjną konserwację mostów, w ramach transformacji naszego systemu gospodarki mostami, został już uruchomiony, terminowo i zgodnie z budżetem, co było niemałym osiągnięciem w czasach pandemii. Elastyczne wprowadzanie wdrożeń na odległość było osiągalne wyłącznie dzięki zaangażowaniu i dogłębnej wiedzy branżowej zespołu Infor, któremu ufamy i z którym nam się dobrze współpracuje.

Rozwiązania chmurowe Infor wspomagają innowacyjność klientów w niepewnych czasach

Rozwiązania chmurowe Infor projektowano pod kątem wchodzenia na nowe poziomy użyteczności, możliwości współpracy i wglądu w informacje. Klienci na całym świecie mogą korzystać z błyskawicznej skalowalności pozwalającej uwzględniać rozwój firm i akwizycje oraz wielowalutowość finansów z potężną analityką na poziomie regionów i rynków. Dla wielu firm krytycznym dla sukcesu elementem w obecnych, niepewnych gospodarczo czasach była innowacyjność i możliwość dostosowywania skali rozwiązań. Zapewniają to technologie chmurowe pozwalające szybko wprowadzać rozwiązania gwarantujące utrzymanie ciągłości działalności i możliwość zmiany sposobów pracy.

Leżące nieopodal Waszyngtonu i Baltimore Hrabstwo Frederick w stanie Maryland w Stanach Zjednoczonych odczuwało coraz większą potrzebę odejścia od papierowego obiegu dokumentów w procedurach administracyjnych.

– Niepewne czasy w pełni wykazały zalety naszego działania w chmurze obliczeniowejmówi Gary Hessong, wicedyrektor działu planowania przestrzennego i pozwoleń budowlanych Hrabstwa Frederick. We współpracy z firmą Infor udało nam się stworzyć całkowicie elektroniczny portal usprawniający procedury i zapewniający bardziej ekonomiczną alternatywę dla naszych klientów. Już zaledwie w trzy miesiące po jego pełnym uruchomieniu, gdy nadeszła pandemia COVID-19, stał się on podstawą utrzymania ciągłości naszego działania.

– Dzięki rozwiązaniom chmurowym Infor udało nam się szybko zwiększyć skalę działania, dostosowując się do zmian popytu i podaży wniosków następujących z dnia na dzień. Umieściwszy nasze newralgiczne aplikacje w chmurze byliśmy w stanie kontynuować pracę bez zakłóceń, płynnie przechodząc na tryb pracy z domu, i utrzymać ciągłość działania lokalnych przedsiębiorstw.

Burton Snowboards, jeden z największych na świecie producentów desek snowboardowych, korzysta z Infor CloudSuite Fashion, systemu ERP opracowanego indywidualnie pod kątem branży modowej oraz z sieci cyfrowego łańcucha dostaw Infor Nexus by wspomagać optymalizację stanów magazynowych w różnych kanałach zbytu, zwiększać sprzedaż bezpośrednio konsumentom, obsługiwać wchodzenie na rynki globalne i przenosić swoje rozwiązania techniczne do chmury obliczeniowej.

– Jesteśmy nastawieni na potrzeby konsumentów i z twardą determinacją wykorzystujemy najlepsze narzędzia do utrzymania naszej produkcji, zarządzania produktami i działalnością – mówi Josee Larocque, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych, Burton Snowboards.Ogromnie cieszymy się z partnerstwa z Infor i modernizacji naszego systemu planowania zasobów firmy do postaci nowoczesnego oprogramowania w chmurze.

Saarioinen, lider fińskiego rynku gotowych posiłków schłodzonych, wykorzystuje Infor CloudSuite Food & Beveragedo normalizacji, upraszczania i przyspieszania opracowywania nowych produktów, a także udoskonalania odczuć klientów i stawania się firmą bardziej opartą na danych.

– Nasz wzrok jest utkwiony w przyszłośćmówi Eero Kinnunen, dyrektor ds. rozwoju działalności Saarioinen.Ta nowoczesna technologia może pomóc w stworzeniu platformy nie tylko do ulepszenia procesów, ale i dla szybszej i bardziej responsywnej innowacji.

– Pomaganie klientom w odnajdywaniu się w obecnej burzliwej rzeczywistości wymaga dogłębnego i całościowego zrozumienia sił kształtujących ich firmy i branże. Nasza innowacyjna technologia chmurowa wzbogacona specjalizowaną branżową wiedzą ekspercką to coś, co wyróżnia Infor spośród innych mówi Kevin Samuelson, CEO Infor.

– Zamiast próbować tworzyć jeden produkt obsługujący wszystkie branże, zainwestowaliśmy miliardy w opracowanie oddzielnych, specjalizowanych pakietów produktowych, które uwzględniają szczegóły pod-branż niezbędne do zaspokajania specyficznych potrzeb klientów. Na przykład, nie mamy pakietu tylko dla produkcji, mamy pakiet, który został specjalnie opracowany pod kątem branży motoryzacyjnej – ze specyficznymi głównymi procesami, funkcjami i atrybutami cechującymi ten sektor – wbudowanymi w nasze produkty. Taka struktura ma na celu umożliwienie szybszych wdrożeń i zapewnianie większej wartości w miarę upływu czasu, w porównaniu do wielobranżowych alternatyw dostępnych na rynkupodsumowuje Kevin Samuelson, CEO Infor.

Udostępnij
- REKLAMA -