Hiroyuki Nishiuma dyrektorem europejskiego oddziału B2B w Panasonic

Podobne tematy

Asbis: Zysk grupy wyższy o 170 proc. w Q2

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, wypracował w I półroczu...

Sąd zatwierdził układ Action S.A.

W czwartek, 7 sierpnia, sąd zatwierdził układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym dystrybutora IT - Action S.A. Po uprawomocnieniu, orzeczenie sądu...

Rynek pracy w IT w pierwszym półroczu 2020 r. Wzrosły zarobki i zapotrzebowanie

W najtrudniejszym okresie pandemii pracodawcy najchętniej zatrudniali najbardziej doświadczonych pracowników. Choć z powodu lockdownu w wielu branżach spadła liczba ofert pracy,...

Hiroyuki Nishiuma został mianowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) z siedzibą w Wiesbaden w Niemczech.

Nishiuma posiada ponad 30 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach kierowniczych w firmie Panasonic. Jego misją jest wspieranie klientów B2B firmy Panasonic w odnoszeniu sukcesów biznesowych, a także wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo poprzez oferowanie produktów wysokiej jakości oraz rozwiązań o wartości dodanej firmom z całej Europy.

Europa to dojrzałe społeczeństwo, które odgrywa kluczową rolę w kontekście »nowej rzeczywistości« oraz problemów społecznych, twierdzi Nishiuma. I dodaje: Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.

Panasonic oferuje pełną gamę produktów stosowanych w działaniach o krytycznym znaczeniu w celu ciągłego doskonalenia jakości. W ofercie firmy znajdują się między innymi komputery przenośne, urządzenia zabezpieczające, sprzęt do komunikacji biznesowej, rozwiązania wizyjne, a także kamery do medycznych rozwiązań wizyjnych.

Łącząc te produkty ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma Panasonic rozpoczęła nową ważną inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Jej celem jest pomaganie europejskim klientom biznesowym z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji w celu poprawienia produktywności i satysfakcji klientów.

Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności (GEMBA) oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne w celu udoskonalenia sposobu działania w obliczu dynamicznych zmian społecznych i technologicznych, dodaje Nishiuma.

Hiroyuki Nishiuma wnosi bogate doświadczenie ze swojej poprzedniej pracy jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic Systems Solutions. Udało mu się tam zwiększyć dochody i przychody przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu przedsiębiorstwem z portfolio doskonałych produktów i rozwiązań o wartości dodanej.

Pan Nishiuma rozpoczął pracę w firmie Panasonic w 1988 roku po ukończeniu studiów politologicznych i ekonomicznych na prestiżowym Uniwersytecie Waseda w Tokio.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.