Integracja technologii w budownictwie: technologiczna przyszłość osiedli – rozmowa z Anitą Makowską, Archicom

Gdy technologia coraz bardziej wpływa na nasze życie codzienne, coraz bardziej istotne staje się to, jak nowoczesne rozwiązania technologiczne, takie jak systemy Smart Home, są wdrażane w projektowanie przestrzeni mieszkaniowych. W naszym wywiadzie z dr Anitą Makowską, starszą analityk biznesu w firmie Archicom S.A. omawiamy, jak technologia i innowacyjne podejście do projektowania wpływają na przyszłość mieszkalnictwa.

17 Min
Anita Makowska, archicom
Anita Makowska, Archicom / źródło: Archicom
- REKLAMA -

HP ostrzega: ceny DDR5 wzrosną o 200%. Jak rynek PC poradzi sobie z kryzysem podaży

Gwałtowne wzrosty cen pamięci DDR5 sprawiają, że producenci sprzętu stają przed dylematem: drastycznie podnieść ceny komputerów lub po cichu „odchudzić” ich specyfikację. Wszystko wskazuje na to, że nadchodząca wiosna przyniesie nam zjawisko technologicznej shrinkflacji, gdzie za ten sam budżet otrzymamy…

- Advertisement -
Ad image
- REKLAMA -

Wielki powrót po 19 latach. Teresa Olszewska wchodzi do zarządu SAP Polska

Po blisko dwóch dekadach budowania biznesu w kanale partnerskim, Teresa Olszewska wraca 1 grudnia do SAP Polska, obejmując stanowisko Wiceprezeski Zarządu i Dyrektorki Sprzedaży. Transfer byłej szefowej Gavdi Polska to…

Izabela Myszkowska

Koniec taniej siły roboczej w IT. Jak AI wymusza redefinicję roli juniora?

Przez dekady ścieżka kariery w IT i sektorze usług nowoczesnych wyglądała podobnie. Młody pracownik zaczynał od prostych, powtarzalnych zadań – raportowania, wstępnego researchu czy tworzenia prostych fragmentów kodu – by…

Natalia Zębacka

Shadow AI nad Wisłą: 56% pracowników wdraża sztuczną inteligencję za plecami szefów

Europejskie MŚP masowo integrują sztuczną inteligencję pod presją niepewności gospodarczej, czyniąc z niej fundament strategii…

Korea wchodzi mocniej w polskie IT. Efekt K-Content Expo 2025

Otwarcie stałego centrum biznesowego w Warszawie i deklaracja umów na kwotę blisko 30 mln USD po K-Content Expo Poland 2025 wyznaczają nowy etap w strategii handlowej Korei Południowej w regionie CEE. Agencja KOCCA przechodzi od miękkiej promocji do budowania twardych…

- Advertisement -
Ad image
- REKLAMA -

Technologia

- REKLAMA -
Udostępnij