Jak działa LinkedIn Premium?

Newsroom BrandsIT
2 min

LinkedIn to portal zrzeszający pracowników i pracodawców, z którego korzysta ponad 2 miliony użytkowników w naszym kraju. Z platformy najczęściej korzystają przedstawiciele kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla. Ten fakt sprawia, że platforma ta jest doskonałym miejscem do prowadzenia działań biznesowych. Jej potencjał w zakresie marketingu internetowego jest bardzo wysoki. Jeszcze więcej funkcjonalności zyskujemy wtedy, gdy zdecydujemy się na skorzystanie z usługi LinkedIn Premium. Oto, co warto wiedzieć na temat LinkedIn Premium.

Konto LinkedIn Premium – co można dzięki niemu zyskać?

LnkedIn to platforma, która została uruchomiona przede wszystkim z myślą o osobach poszukujących pracy, jednak osoby, które decydują się na założenie konta w ramach planu premium zyskują dostęp do znacznie większej liczby funkcji. 

Konta premium podzielone są na kilka kategorii: kariera, sprzedaż, zatrudnienie oraz biznes. Konto kariera to podstawowy plan premium. Rozszerzenie tego konta to opcja biznes, zaś w planach zatrudnienie i sprzedaż zyskujemy jeszcze więcej funkcjonalności, dzięki którym można zwiększyć efektywność w zakresie prowadzenia procesu rekrutacji czy realizowania działań sprzedażowych. 

REKLAMA

Jakie są zalety LinkedIn Premium?

Posiadanie konta LinkedIn Premium niesie za sobą całą masę korzyści. Przede wszystkim, zyskujemy w ten sposób możliwość nawiązywania kontaktu z osobami, które nie znajdują się na naszej liście kontaktów, czyli osobami trzeciego stopnia. 

Warto wiedzieć, że kontakty pierwszego stopnia to osoby z nami połączone – znajomi, kontakty drugiego stopnia to znajomi znajomych, zaś kontakty trzeciego stopnia to osoby całkiem obce. W ramach konta kariera możemy wysłać 5 wiadomości inMail w ciągu miesiąca, posiadacze konta biznesowego mogą przesłać ich 15, zaś sprzedażowego na 30.

Niewątpliwą zaletą narzędzia LinkedIn Premium jest dostęp do niedostępnych w darmowym planie statystyk – dzięki temu możemy sprawdzić, kto odwiedzał nasz profil oraz budować na tej podstawie listę leadów.

Artykuł sponsorowany