Jak ratować biznes przed ucieczką klientów?

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
1 min

Jeżeli obsługa konsumenta nie kontaktuje się natychmiast ze swoimi konsumentami, to traci natychmiast 90% klientów.

W handlu internetowym, jak wynika z badań, najważniejsza w obsłudze klienta jest natychmiastowa informacja zwrotna na temat sprawy z powodu której kontaktuje się z firmą.

“Ze względu na ten aspekt w 2023 r. rynek asystentów głosowych (voicebotów) wzrośnie aż o 64% porównując rok do roku. Dzięki takim trendom cały rynek internetowy rośnie w zakresie automatyzacji, a automatyzację trzeba stosować, aby rósł biznes.”

Bartosz Malinowski Head of Voicebot Department, APIFONICA

W 2023 r. blisko 70% wszystkich interakcji w handlu internetowym będzie zautomatyzowanych, a stanie się tak, ze względu na wykorzystanie sztucznej inteligencji. Automatyzacja i sztuczna inteligencja bardzo zyskują na popularności.

“W jednym z wdrożeń trzykrotnie zwiększyliśmy pozyskiwaną informację zwrotną z badań satysfakcji klientów właśnie dzięki zastosowaniu voicebotów. Właśnie w ten sposób wszystkie ecommercy mogą rosnąć w siłę, aby skalować się bez zwiększania zatrudnienia.”

B.Malinowski, APIFONICA
SOURCES:MarketNews 24
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -