• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
Font ResizerAa
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Aktualności
    • Artykuły
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zakładki
    • Historia
    • Preferencje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
AI

Jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy? – 6 prognoz od ekspertów Salesforce

Izabela Myszkowska
Aktualizacja: 4 maja, 2025 03:59
Izabela Myszkowska
Opublikowano: 21 listopada, 2023
5 Min
praca, kompetencje cyfrowe
AI w firmach
AI

Kto naprawdę kontroluje AI w firmach? Technologia wyprzedza zarządzanie

Izabela Myszkowska
14 lipca, 2025
Bank, biznes, SAS, vigo Photonics
Oprogramowanie

Fabrity kończy transformację. Co dalej po odejściu Artura Piątka z zarządu?

Klaudia Ciesielska
13 lipca, 2025
Przywództwo w IT, Lider, partnerzy IT
Kanał sprzedaży

Między vendorami a klientem – Jak partnerzy IT zarządzają lojalnością w dwie strony

Bartosz Martyka
23 maja, 2025
technologia, cyberbezpieczeństwo, winrar
Cyberbezpieczeństwo

Atak ransomware na Herbapol. Cyberprzestępcy żądają 900 tys. dolarów okupu

Klaudia Ciesielska
11 lipca, 2025

TEMATY:Rynek pracySalesforceSztuczna inteligencja
Udostępnij
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Threads Email Copy Link

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Zobacz również

AI w firmach
AI

Kto naprawdę kontroluje AI w firmach? Technologia wyprzedza zarządzanie

Izabela Myszkowska
14 lipca, 2025
Bank, biznes, SAS, vigo Photonics
Oprogramowanie

Fabrity kończy transformację. Co dalej po odejściu Artura Piątka z zarządu?

Klaudia Ciesielska
13 lipca, 2025
Przywództwo w IT, Lider, partnerzy IT
Kanał sprzedaży

Między vendorami a klientem – Jak partnerzy IT zarządzają lojalnością w dwie strony

Bartosz Martyka
13 lipca, 2025
technologia, cyberbezpieczeństwo, winrar
Cyberbezpieczeństwo

Atak ransomware na Herbapol. Cyberprzestępcy żądają 900 tys. dolarów okupu

Klaudia Ciesielska
11 lipca, 2025
Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama
  • Preferencje

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up