Jutro debiut Brand24 na rynku głównym GPW

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Na jutro, 11 maja tego roku, został wyznaczony pierwszy dzień notowań Brand24 na rynku podstawowym warszawskiej giełdy.

Globalny dostawca usług monitorowania internetu po ponad trzech latach przenosi się do pierwszej ligi rynku kapitałowego. Debiut spółki na rynku NewConnect nastąpił w styczniu 2018 roku. W tym czasie akcje spółki osiągały maksimum w pierwszej połowie 2018, gdzie ceny dochodziły do 54 zł za akcję, natomiast najtaniej można było je nabyć na przełomie 2019 i 2020 roku, kiedy cena akcji spadła do nieco ponad 15 zł. Obecnie ceny akcji oscylują wokół 30 zł (33 zł dzień przed debiutem na GPW).

Akces do tak elitarnego grona spółek postrzegamy jako kamień milowy w naszym rozwoju mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.To potwierdzenie tego, że jesteśmy już spółką dojrzałą i docenianą przez inwestorów. Obecność na rynku głównym będzie dla nas z jednej strony wyzwaniem, z uwagi na wyższe wymagania stawiane przez regulatorów, z drugiej jednak szansą na pozyskanie zainteresowania nowych inwestorów ze zróżnicowaną strategią inwestycyjną. Liczymy też na to, że w oczach naszych klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych – zyskamy, jako wiarygodny transparentny partner.dodaje Michał Sadowski.

Obecnie z usług Brand24 korzysta 3610 firm z całego świata. Oprócz monitoringu mediów internetowych spółka oferuje rozszerzone analizy i raporty opracowywane na zamówienie klientów, którzy oczekują dostarczenia produktu bardziej zaawansowanego, który zawiera przetworzone już dane w postaci gotowych wniosków i rekomendacji. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

- Advertisement -

Czytaj więcej o Brand24

Udostępnij
- REKLAMA -