Komunikacja konferencyjna w chmurze

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
3 min

Firma Polycom zaprezentowała nową strategię ujednoliconych rozwiązań opartych na chmurze, Polycom Cloud Services oraz wprowadziła do oferty usługę zarządzania urządzeniami (Polycom Device Management Services – PDMS). Rozwiązanie to umożliwia organizacjom wygodną analizę i zarządzanie urządzeniami komunikacji konferencyjnej.

Polycom ogłosił, że w najbliższych miesiącach będzie kontynuować wdrażanie nowych rozwiązań opartych o technologię chmurową dla przedsiębiorstw oraz wprowadzał usługi dla operatorów. Nowe usługi uproszczą proces zarządzania cyklem życia produktów audiokonferencyjnych dzięki wykorzystaniu chmury do zarządzania danymi, ich analizy oraz monitorowania wykorzystywanych urządzeń audio.

Nowe usługi dla przedsiębiorstw i operatorów:

Dla przedsiębiorstw

Rozwiązanie PDMS for Enterprise pozwala działom IT w przedsiębiorstwach na proste i bezproblemowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami audio Polycom, w tym telefonami stacjonarnymi i konferencyjnymi, za pośrednictwem jednego portalu w chmurze. Portal PDMS-E umożliwia przedsiębiorstwom zaopatrzenie, aktualizowanie i zabezpieczanie urządzeń audio, niezależnie od tego, czy dysponują pięcioma czy pięćdziesięcioma tysiącami telefonów konferencyjnych i stacjonarnych.

Rozwiązanie RealConnect firmy Polycom stanie się częścią oferty usług chmurowych Polycom Cloud Services w trzecim kwartale bieżącego roku. Usługa chmurowa RealConnect stworzy interoperacyjną strukturę, która umożliwia pracę usług audio, w szczególności Microsoft Skype for Business za pomocą urządzeń Polycom lub innego sprzętu.

Dla operatorów

Operatorzy mają inne potrzeby niż przedsiębiorstwa, dlatego Polycom zapowiedział, że wyda w III kwartale 2018 r. wersję PDMS specjalnie dla tej grupy, co pozwoli im na włączenie zarządzania urządzeniami audio i analityki do platform skierowanych do ich klientów. Operatorzy mogą liczyć na szereg korzyści: większą dostępność, możliwość przewidywania i rozwiązywania problemów po stronie klienta, zbieranie kluczowych danych i dostosowywanie urządzeń do potrzeb klienta.

- Advertisement -

Polycom wprowadzi na rynek w trzecim kwartale interfejs API, dzięki któremu operatorzy będą mogli dostosowywać usługi i analizy w zależności od potrzeb danego klienta. Interfejsy API przekształcą PDMS w platformę, która natychmiast ulepsza ich usługi oraz umożliwia wprowadzanie innowacji i ciekawych możliwości rozwoju – urządzenia końcowe, takie jak Polycom Trio, będą stawały się jeszcze bardziej inteligentne.

Obecnie usługi Polycom Cloud Services koncentrują się na rozwiązaniach i urządzeniach audio, ale firma spodziewa się, że do końca 2018 r. doda wsparcie dla klientów korporacyjnych w zakresie urządzeń wideokonferencyjnych. Zwiększenie możliwości zarządzania urządzeniami końcowymi z opcją wideo jest niezwykle ważne, ponieważ wiele firm stosuje jednocześnie technologie audio i wideo. Na początku tego roku Polycom zaprezentował technologię przetwarzania języka naturalnego przy wykorzystaniu jej systemów konferencyjnych audio i wideo z serii Polycom Trio i Group Series.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -