Kraków polską stolicą YouTube’a. Z twórcami spotkało się ponad 22 tysiące fanów

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
2 min

1 września w Tauron Arena w Krakowie odbył się szósty MeetUp®, czyli spotkanie twórców internetowych z fanami. Wydarzenie wywołało ogromne zainteresowanie młodych ludzi, na miejscu było ponad 22 tysięcy uczestników. Organizatorami edycji była agencja kreatywna GetHero oraz Miasto Kraków.

Ambasadorami wydarzenia byli ReZigiusz, Izak i Friz, którzy przyciągali tysiące fanów, zarówno w strefie spotkań premium, jak i na scenie głównej. Każdy z nich był dostępny także w meeting boxach, czyli specjalnie przygotowanych miejscach do robienia zdjęć i przeprowadzenia krótkiej rozmowy z fanami.

W MeetUp® 2018 wzięło udział ponad 260 twórców z kanałów lifestyle’owych, muzycznych, gamingowych, motoryzacyjnych, beauty, fashion, rozrywkowych i fit. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję spędzić ze swoimi idolami choćby chwilę, co dla wielu z nich było wymarzonym sposobem na pożegnanie wakacji. Przez kilka godzin trwania imprezy ponad 22 tysiące odwiedzających mogło okazać swoją sympatię i uznanie ulubieńcom.

Warto podkreślić, że tegoroczny MeetUp® w dużej mierze był poświęcony muzyce, na głównej scenie wystąpił m.in. Multi, który powiedział, że to jest jego ostatni udział w wydarzeniu, bowiem skupia się na koncertowaniu. Ogromne zainteresowanie uczestników wzbudziły także koncerty Magdy Beredy z zespołem, Roksany Węgiel i Zuzy Jabłońskiej. W tegorocznej edycji nie mogło zabraknąć czołówki polskich twórców z aplikacji TikTok (dawniej Musical.ly), z Kingą Sawczuk, Dominikiem Rupińskim i Julką Kosterą na czele. Młodzi artyści angażują na swoich kanałach w aplikacji kilkumilionową publiczność, publikując  własne teledyski i covery do znanych utworów.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -