Brandsit
  • English
Powiadomienia Show More
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Search
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Które karty NVIDIA RTX w laptopach Lenovo Legion wybierane są najchętniej?

Bartosz Martyka
29 marca, 2019
4 Min
Udostępnij

Laptopy Lenovo Legion Y740 w wersji z ekranem o przekątnej 17.3-cala od kilku tygodni są już dostępne w Polsce. Które konfiguracje były najchętniej kupowane przez osoby poszukujące wysokiej wydajności w grach?

Notebooki Lenovo Legion Y740 spotkały się z ciepłym przyjęciem w Polsce. Prezentowane m.in. w trakcie IEM 2019 w Katowicach laptopy zwracają uwagę graczy nie tylko swoim eleganckim wyglądem i kompaktową obudową, ale także najwydajniejszymi na rynku kartami graficznymi z rodziny NVIDIA GeForce RTX. Od kilku tygodni laptopy Legion Y740 sprzedawane są w Polsce – wiemy które warianty gracze wybierają najczęściej.

Największym zainteresowaniem cieszą się laptopy Lenovo Legion Y740 w wersji z procesorem Intel Core i7-8750H, 16 GB RAMu i kartą graficzną NVIDIA GeForce RTX 2060. Aż połowa spośród wszystkich sprzedanych w Polsce laptopów Lenovo Legion Y740 stanowią urządzenia z tym właśnie popularnym układem graficznym. Wyceniony na ok. 7999 złotych model pozwala cieszyć się rozgrywką w rozdzielczości 1920×1080 pikseli w ponad 60, a często nawet 100 klatkach na sekundę, także w grach AAA. Urządzenia osiągają ponad 100 kl./s. w najwyższych detalach w produkcjach takich jak Battlefield V, Overwatch, Darksiders III, Call of Duty Black Ops 4, PUBG i Fortnite. Po podpięciu zewnętrznego monitora laptopy umożliwią komfortową zabawę także w rozdzielczości 2K.

Około 33% sprzedaży wszystkich laptopów Lenovo Legion Y740 to urządzenia z kartami graficznymi NVIDIA RTX 2070 Max-Q. Co szósty gracz decydujący się na zakup Legiona Y740 stawiał natomiast na najwyższą wydajność, gwarantowaną przez układ NVIDIA RTX 2080 Max-Q. Karty wykonane w technologii Max-Q są zoptymalizowane pod kątem jak najwyższej sprawności energetycznej oraz wydajności. Niższe zużycie energii wpływa pozytywnie na obniżenie temperatury pracy podzespołów, a także poprawę kultury pracy laptopa. To właśnie dzięki technologii Max-Q inżynierom Lenovo udało się zmieścić kartę o tak wysokiej mocy obliczeniowej w ważącej zaledwie 2.9 kg, smukłej obudowie wykonanej z aluminium.

Lenovo Legion Y740 z RTX 2080 Max-Q pozwala uzyskać w rozdzielczości Full HD i ultra detalach ok. 75 kl./s. w The Division 2, Far Cry New Dawn oraz Anthem, ok. 55 klatek na sekundę w Metro Exodus i nawet 120 kl./s. w Apex Legends. Laptopy Lenovo Legion Y740 z kartami RTX 2080 Max-Q umożliwiają po podpięciu zewnętrznego monitora granie także w rozdzielczości 4K, w 30-60 klatkach na sekundę, w wielu popularnych tytułach. Taka konfiguracja to także doskonała propozycja dla osób pragnących wykorzystać pełnię potencjału oferowanego przez zastosowaną w laptopie matrycę 144 Hz.

Wszystkie laptopy Lenovo Legion Y740 sprzedawane w Polsce wyposażono w 17.3-calowe ekrany Full HD o częstotliwości odświeżania 144 Hz i jasności 300 cd/m2. Zastosowana w nich technologia NVIDIA G-Sync zapewnia płynniejszy obraz, wolny od tearingu i stutteringu. Laptopy Lenovo Legion Y740 korzystają z przeprojektowanego systemu chłodzenia. Układ ten wyposażono w dwa dodatkowe radiatory oraz asynchroniczne wentylatory, które eliminują zjawisko throttlingu.

Urządzenia dysponują ponadto klawiaturą CORSAIR® z podświetleniem iCue® RGB, która oferuje ponad 16 milionów opcji personalizacji kolorów oraz anti-ghosting, zapobiegający blokowaniu się klawiatury po naciśnięciu kilku klawiszy jednocześnie.

Wszystkie komputery marki Lenovo Legion, także modele Y520 i Y720, objęte są programem Lenovo Premium Care, który określa maksymalny czas naprawy urządzenia w ramach gwarancji na 5 dni roboczych. W razie jego przekroczenia, firma Lenovo zwraca nie tylko równowartość sprzętu, ale także naprawiony sprzęt. Wystarczy zarejestrować produkt na stronie lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Należy to zrobić nie później niż do 31 grudnia 2019 roku, który jest ostatnim dniem trwania promocji. Gwarancja realizowana jest w systemie door-to-door. Reklamacja zgłaszana jest za pośrednictwem specjalnego formularza, a zamówiony przez Lenovo kurier odbiera sprzęt bezpośrednio od użytkownika.

TEMATY:FortniteGeForceHostingLaptopyLenovoLenovo LegionNotebookNvidiaProcesoryReklamaRGB
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

google cloud
AWS

Lekcja za 650 mln USD. Dlaczego AWS i Google w końcu współpracują?

DDoS
Cloudflare

Wzrost ataków DDoS o 50% – czy Twoja firma jest gotowa na cybernetyczne tsunami?

Zobacz również

Intel
Intel

Intel stawia na jeden standard. Przyszłe układy Xeon 7 wyłącznie z 16 kanałami pamięci

Intel dokonał istotnej korekty w swojej mapie drogowej dla procesorów serwerowych, decydując się…

komputery kwantowe
Quantum computing

Komputery kwantowe na masową skalę. Noblista i HPE ogłaszają przełomowy plan

John M. Martinis, świeżo upieczony laureat Nagrody Nobla z fizyki (2025) i jeden…

Magazyn
Handel

Zachód patrzy na Wschód: Czy CEE staje się nowym hubem logistycznym IT Europy?

Wstrząsy w globalnych łańcuchach dostaw z lat 2020-2024 wymusiły na gigantach technologicznych redefinicję…

erp
Systemy ERP

Inwestycje w ERP: Czy KSeF i AI zastąpią tradycyjne wdrożenia

Polski rynek systemów Enterprise Resource Planning (ERP) znajduje się w fascynującym momencie dojrzałości,…

Openai
OpenAI

OpenAI odmawia przekazania 20 mln logów ChatGPT. Trwa spór prawny z The New York Times

Spór prawny między OpenAI a The New York Times zaostrza się, przenosząc ciężar…

Sundar google
Google

Szef Google ostrzega: Bańka AI może pęknąć. „Nikt nie jest bezpieczny”

W świecie technologicznych gigantów rzadko zdarza się, by CEO firmy zyskującej w tym…

Google
Google

Google proponuje zmiany w adtech. Chce uniknąć rozbioru biznesu

Alphabet (Google) złożył Komisji Europejskiej propozycję ugody dotyczącą swojego biznesu adtech, próbując zażegnać…

Cloudflare
Cloudflare

Cisza przed burzą: Czego awaria Cloudflare uczy nas o „błędach utajonych” i proaktywnym monitoringu?

Przyjęło się uważać, że najgorsze awarie to te spowodowane atakami DDoS lub katastrofalnymi…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?