• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44564234 44564227 BZxBZ
Naukowcy z PG szukają sposobów na zużyte łopaty turbin wiatrowych
Eco Polska Technologia
44563972 43967553 BZxBZ
Bartkiewicz: RPP nie podwyższy stóp procentowych
Ekonomia Pieniądze Podatki i koszty Polska
44563493 44563491 BZxBZ
Naukowcy: dwa razy więcej drzew w miastach mogłoby ocalić zdrowie tysięcy ludzi
Eco Polska Work&Life
44563300 44555523 BZxBZ
Geolog: w celu przewidzenia trzęsień ziemi stosuje się metody bardziej i mniej naukowe
Nauka Polska
44563180 44545144 BZxBZ
Obecność słoni pomaga klimatowi
Eco Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Lenovo nagrodziło swoich partnerów w 17 kategoriach
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Biznes > Branża IT > Lenovo nagrodziło swoich partnerów w 17 kategoriach
Branża IT

Lenovo nagrodziło swoich partnerów w 17 kategoriach

Izabela Myszkowska 2 miesiące temu 5 min czytania
Udostępnij
5 min czytania
Lenovo
Udostępnij

Lenovo, globalny lider technologiczny, po raz kolejny nagrodził najlepszych Partnerów Handlowych za wyniki osiągnięte w roku fiskalnym 2021/2022. Podczas uroczystego wieczoru w warszawskim Nobu Hotel przedstawiciele firmy wręczyli statuetki dla zwycięzców w 17 kategoriach. Spotkanie odbyło się w świątecznym klimacie.

Lenovo

Lenovo Top Partners Award to cykliczne wydarzenie, podczas którego firma podsumowuje rok fiskalny, nagradzając najlepszych Partnerów Handlowych za osiągnięte wyniki. W tym roku gala zgromadziła aż 160 przedstawicieli branży m.in. resellerów, retailerów,  operatorów, integratorów czy dystrybutorów. Uroczystość otworzył Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska:

– Dziś w Warszawie podczas Lenovo Top Partners Award 2022 wyróżniliśmy najlepszych Partnerów Handlowych aż w 17 kategoriach. Każda wręczona dziś statuetka jest uhonorowaniem ciężkiej pracy w trendsetterskim środowisku technologicznym, którego cały czas chcemy być liderem. Lenovo to tak naprawdę One-Stop-Shop, czyli miejsce, gdzie można znaleźć wszystko – od telefonu po rozwiązania serwerowe czy komputery osobiste docenione przez miliony zadowolonych klientów na całym świecie. Jesteśmy nie tylko organizacją, która dostarcza konkretny sprzęt IT. Naszą wiedzą, doświadczeniem i uszytymi na miarę rozwiązaniami wspieramy Partnerów Lenovo na każdym etapie pracy z  klientem.  Dzięki temu, że nakłady na badania i rozwój nowych technologii w Lenovo są największe w całej branży, już dziś mogę  powiedzieć, że nasi inżynierowie tworzą technologie, z których wszyscy w przyszłości będziemy korzystać. Jako organizacja, w której centrum uwagi jest kanał partnerski, wiemy, że odnoszone sukcesy, to  wspólne zwycięstwa. Nie byłoby to możliwe bez naszych Partnerów. Codzienna współpraca to klucz do kolejnych świetnych wyników, które jestem przekonany,  będziemy mogli podsumować na podobnym spotkaniu już za rok – mówił Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.

Lenovo

Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska również podsumował wspólnie wypracowane wyniki:

– Ostatni czas pokazał  jak wiele my jako Lenovo możemy zaoferować naszym Partnerom  by osiągać coraz lepsze wyniki na polskim rynku. Podczas dzisiejszego spotkania wyróżniliśmy wielu Partnerów w kluczowych segmentach działalności Lenovo na polskim rynku. Każda z nich reprezentuje część szerokiego portfolio Lenovo, które z miesiąca na miesiąc rośnie. Tym bardziej jest mi niezmiernie miło, że niezależnie czy mówimy o znanych i legendarnych kategoriach naszej szerokiej gamy oferowanych przez nas produktów takich jak marka ThinkPad, która w tym roku obchodziła 30-ste urodziny, czy tak jak zrobiliśmy to niedawno wprowadzając na rynek nowości z kategorii ThinkSmart, to zawsze możemy znaleźć po stronie Kanału Partnerskiego profesjonalistów gotowych na wyzwania dynamicznie zmieniającego się świata. Każde wspólnie wypracowane działanie przyniosło wymierne efekty z czego jestem niezwykle dumny. Zmieniamy się jako organizacja, robimy to właśnie z myślą o naszych Partnerach, sieci dystrybutorów, resellerów, chcemy być bliżej nich, żeby mieli dostęp do wiedzy, posiadali wsparcie marketingowe i merytoryczne i myślę, że nastąpiły pozytywne zmiany na linii naszej współpracy. Spotkanie takie jak to dzisiejsze pokazuje, że możemy zrobić jeszcze więcej i jeszcze lepiej. Gratuluję nie tylko zwycięzcom, ale też wszystkim nominowanym za ostatni rok. Nie był łatwy, ale wspólnie udało nam się osiągnąć wyniki wyższe niż zamierzone – podsumował Tomasz Klewinowski.

Laureaci nagród Lenovo Top Partners Award 2022:

  • Partner roku 2021 w kategorii Projekt PC – Large Enterprise – Infonet Projekt
  • Partner roku 2021 w kategorii Sektor Publiczny – MBA System
  • Partner roku 2021 w kategorii Projekt MidMarket – Bechtle
  • Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania dla Centrum Danych – Boat System
  • Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania serwerowe dla małych i średnich przedsiębiorstw – MADU
  • Partner roku 2021 w kategorii Produkty biznesowe SMB – Malibu
  • Partner roku 2021 w kategorii Workstation – Sarach
  • Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania wideokonferencyjne – SLX
  • Partner roku 2021 w kategorii Smartfony – Media Expert
  • Operator roku 2021 – Play
  • Partner roku 2021 w kategorii Produkty konsumenckie – RTV EURO AGD
  • Partner roku 2021 w kategorii Gaming – x-kom
  • Partner Roku 2021 w kategorii Tablety – Media Expert
  • Dystrybutor roku 2021 w kategorii Serwery i pamięci masowe – TD Synnex
  • Dystrybutor roku 2021 w kategorii Produkty biznesowe – ALSO
  • Dystrybutor roku 2021 w kategorii Produkty konsumenckie – AB
  • Dystrybutor roku 2021 w kategorii Smartfony – NTT System

Partnerami wydarzenia były firmy Intel i Microsoft.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo