Marka Kaspersky zdobywa nagrodę Red Dot Award 2020

Podobne tematy

Dzięki sztucznej inteligencji powstanie cyfrowy katalog polskich dróg

Rozwój prac nad technologiami mapowania przestrzeni dał impuls do eksperymentowania z rozwiązaniami z zakresu automatyzacji procesu skanowania dróg na potrzeby administrowania...

Hakowanie pandemii: nowy film dokumentalny ukazuje wzrost cyberprzestępczości wobec służby zdrowia w obliczu COVID-19

Tomorrow Unlocked, magazyn internetowy firmy Kaspersky poświęcony kulturze technologicznej, zaprezentuje dwuczęściowy film dokumentalny pt. „hacker:HUNTER Ha(ck)cine”, poświęcony atakom na...

Przyszłe wojny nie muszą nieść za sobą strat w ludziach

Marynarka USA zainwestuje 7 mln dol. w przygotowanie konceptu dużego statku bezzałogowego, przeznaczonego do patrolowania mórz i oceanów. To kolejna inwestycja...

Marka Kaspersky zdobyła prestiżową nagrodę Red Dot Award w kategorii Brands & Communication Design 2020, w której wyróżnia się najlepsze marki i kreatywne prace wykonane w ciągu roku. Przekonując do siebie jury Red Dot, globalna firma z branży cyberbezpieczeństwa udowodniła, że jej marka reprezentuje wysoką jakość designu oraz zintegrowane zarządzanie marką.

W 2020 roku do konkursu Red Dot zgłoszono łącznie 6 992 kreatywnych projektów i marek z 50 krajów. 24 międzynarodowych jurorów, których zadaniem było wyłonienie i wyróżnienie marek kierujących się „poszukiwaniem dobrego designu i kreatywności”, oceniało zgłoszenia online, zwracając szczególną uwagę na koncepcję oraz ideę. Ostatecznie wyróżnienie przyznano uczestnikom konkursu, którzy przekonali ekspertów, że ich projekt reprezentuje najwyższą jakość i osiągnięcie twórcze.

Jesteśmy zaszczyceni i dumni z tego, że znaleźliśmy się wśród zwycięzców jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w designie na świecie. Otrzymanie wyróżnienia w kategorii Brands & Communication Design rok po wprowadzeniu nowych założeń dot. marki oraz identyfikacji wizualnej stanowi wyraz uznania zarówno dla naszych dotychczasowych dokonań, jak i aktualnej działalności. Firma Kaspersky dokonała gruntownej przebudowy swojej marki, tożsamości wizualnej oraz komunikacji, aby podkreślić, że zmienił się akcent jej działalności – z cyberbezpieczeństwa w kierunku szerszej koncepcji cyberodporności – jak również misja, którą jest budowanie bezpieczniejszego świata – powiedział Andrew Winton, odpowiedzialny za dział marketingu w firmie Kaspersky.

Firma Kaspersky dokonała rebrandingu w czerwcu 2019 r., wprowadzając nowe logo oraz tożsamość wizualną, jak również nową filozofię cyfrowego bezpieczeństwa umożliwiającego jaśniejszą przyszłość.

Nowa marka firmy Kaspersky została również wyróżniona nagrodą Brand of the Year w kategorii „Oprogramowanie antywirusowe” podczas World Branding Awards w listopadzie 2019 r.

Aktualna nagroda Red Dot nie jest pierwszą w dorobku firmy Kaspersky – w 2017 r. jej interaktywna platforma online Earth 2050, która prezentuje futurystyczny obraz świata za 30 lat, otrzymała wyróżnienie Red Dot Best of the Best. W 2015 roku interaktywna strona edukacyjna firmy Kaspersky – One Dollar Lesson, która prezentowała podstawowe zasady bezpieczeństwa online na przykładzie wirtualnej podróży za jednego dolara, zdobyła nagrodę Red Dot Award w kategorii Communication Design/Website.

Zwycięskie zgłoszenia do konkursu Red Dot Awards 2020 będą publicznie dostępne na stronie internetowej Red Dot od października 2020 r.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.