Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
2 min

Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie połączonym danym i dokumentom, rozwiązanie SER umożliwia użytkownikom Salesforce świadczenie pełnego zakresu usług swoim klientom, w tym pełną dokumentację oraz spełnienie wymagań dotyczących zgodności z przepisami. Wszystko to, daje firmom przewagę nad konkurencją, szczególnie w dziedzinie obsługi klienta.

Zapewnianie klientom kompleksowego wsparcia, często wiąże się z dużym nakładem pracy administracyjnej. Pracownicy wielu różnych działów zazwyczaj rejestrują swoje działania w rozwiązaniu CRM. Muszą również zarządzać korespondencją i dokumentami, takimi jak umowy, oferty czy faktury. Z tego względu system ECM jest istotnym rozszerzeniem oprogramowania, które pozwala zgromadzić w jednym miejscu wszystkie informacje o relacjach z klientem w wygodny i zgodny z przepisami sposób. Ręczne zbieranie informacji – czasochłonne i skomplikowane – okazuje się wtedy niepotrzebne.

Doxis4 SmartBridge for Salesforce stanowi pomost pomiędzy systemami ECM i CRM. Dzięki nowej wtyczce do platformy Doxis4, możliwa jest praca nad wszystkimi dokumentami związanymi z obsługą klienta. Dotyczy to również wiadomości e-mail, faktur, dokumentów dostawy oraz treści z innych aplikacji biznesowych, które są generowane poza Salesforce. Umożliwia to przedsiębiorstwu kompleksowy wgląd w charakterystykę klientów.

Doxis4 SmartBridge for Salesforce w pełni łączy oba systemy, udostępniając informacje z Doxis4 w interfejsie Salesforce — a wszystko to w uporządkowany i logiczny sposób. Zestawy danych Salesforce, takie jak konta, dodatkowe komentarze, kontakty czy leady, mogą być synchronizowane z odpowiednimi kartotekami eFiles w Doxis4. Również odwrotnie — system Doxis4 automatycznie reaguje na aktualizacje w Salesforce, np. w przypadku dodawania nowych obiektów. Kiedy w Salesforce zostaje zarejestrowany nowy kontakt, Doxis4 automatycznie zakłada odpowiadającą mu kartotekę.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -