Są takie marki, za którymi użytkownicy tęsknią, gdy te z różnych przyczyn znikają z rynku. Szczególny sentyment powodowany jest głównie wysoką jakością produktów, do której dana marka przyzwyczaiła swoich klientów. Za sprawą umowy z warszawskim broadlinerem, firmą Nelro Data SA, smartfony Meizu znowu pojawią się w oficjalnej dystrybucji.
Negocjacje z przedstawicielem firmy Meizu Technology w regionie CEE nie trwały długo, ponieważ przyszedł do nas z konkretną wizją rozwoju sprzedaży. Szybko okazało się, że Nelro Data spełnia wszystkie rygorystyczne kryteria wynikające z polityki marki Meizu, dlatego możliwe było sprawne podpisanie kontraktu dystrybucyjnego, który obowiązuje już od czwartego kwartału bieżącego roku – Łukasz Pacholski, Wiceprezes Zarządu w firmie Nelro Data SA
Na początek do Polski trafią dwa modele, które już zostały okrzyknięte przez branżowych dziennikarzy przełomowymi w portfolio marki – 5.5-calowy M6 Note to pierwszy smartfon Meizu z procesorem uznanej firmy Qualcomm. Z kolei 5.2-calowy M6 zyskał miano najlepiej skonfigurowanego budżetowca, oferującego w dodatku zaawansowane funkcje fotograficzne. Co to wszystko oznacza dla klientów nad Wisłą? – Polscy klienci otrzymają możliwość zakupu funkcjonalnych, wydajnych smartfonów o niebanalnym designie w bardzo konkurencyjnych cenach. Co ważne jako oficjalny dystrybutor zapewniamy pełny serwis tych urządzeń i polską gwarancję – tłumaczy Dariusz Rylski, Business Development Manager w Nelro Data SA.
Kolejnym modelem, który pojawi się na polskim rynku jest Meizu Pro7, pierwszy smartfon z dodatkowym ekranem z tyłu obudowy. Rozwiązanie to zastosowano w celu wydłużenia czasu pracy baterii, gdyż na małym, energooszczędnym ekranie można odczytywać niektóre powiadomienia, bez wzbudzania wyświetlacza głównego.