Brandsit
  • English
Powiadomienia Show More
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Search
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

New Product Training ’22 w blasku 30. urodzin marki ThinkPad

Bartosz Martyka
16 października, 2022
6 Min
Lenovo New Product Training ’22
List of Images 1/10
Udostępnij

Lenovo Polska, podczas tegorocznej edycji New Product Training, zaprezentowało najnowsze rozwiązania oraz produkty, które w najbliższym czasie znajdą się w bogatym portfolio globalnego lidera technologicznego. W tym roku spotkanie miało wyjątkową oprawę ze względu na uroczystość Think30, czyli hucznych obchodów 30-lecia legendarnej marek ThinkPad oraz ThinkSystem. Gospodarz spotkania – Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska – zabrał gości w sentymentalną podróż po bogatej, trzydziestoletniej historii serii Think oraz zachęcił do spojrzenia w najbliższą przyszłość, która tworzy się na naszych oczach. Przykładem idącym za tą sugestią była prezentacja najnowszego ThinkPada X1 Fold 16 1. generacji – przełomowego laptopa Lenovo z elastycznym ekranem. 

Pierwszą prelekcję rozpoczął Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, który zaprezentował wartości, kierunki oraz rozwój Kanału Partnerskiego w strukturze One Channel. Tomasz Klewinowski przedstawił zmiany, które zaszły w Programie w ostatnim roku, zapraszając na scenę osoby odpowiadające za relacje z poszczególnymi segmentami rynku. Wskazał również wartości, które kierowały zmianami: 

– W zmiennym i niepewnym środowisku dążenie do stabilności i przewidywalności jest ważną wartością. Kierujemy się nią tworząc inicjatywy w programie partnerskim Lenovo, którego kluczowymi składowymi są m.in. dostęp do wiedzy i najnowszych technologii, wsparcie marketingowe i techniczne oraz bonusy korzystnie wpływające na współpracę z partnerami, czyniąc ją przyjemniejszą. Dziś spotykamy się twarzą w twarz, dzięki czemu możemy zacieśnić nasze relacje i porozmawiać na temat wspólnej przyszłości – mówił Tomasz Klewinowski, Dyrektor Kanału Partnerskiego w Lenovo Polska.

Podczas prezentacji szef kanału partnerskiego opowiedział o programie motywacyjnym oraz nagrodach przyznawanych partnerom, dystrybutorom i kontrahentom za realizację poszczególnych planów. 

W prelekcji Tomasza Szewczaka, Commercial Notebooks 4P Managera w Lenovo Polska, szczególną uwagę poświęcono pełnemu portfolio notebooków biznesowych Lenovo na 2022 rok. Tomasz Szewczak przedstawił niezmienne filary produktów ThinkPad, którymi są użyteczność, innowacyjność i legendarna jakość oraz wytrzymałość, na których budowane są kolejne innowacyjne notebooki Lenovo. Uczestnicy mieli okazję poznać najważniejsze cechy, zalety najnowszych urządzeń marki, m.in. laptopów ThinkPad X1 Carbon 10. generacji czy ThinkBook Plus 3. generacji, zagłębiając się w rozwiązania takie jak ThinkPad Privacy Guard, EyeSafe®, nowe panele OLED czy najnowszej generacji podzespoły.

– Cieszymy się, że w okrągłą, trzydziestą rocznicę marki ThinkPad, możemy zaprezentować naszym Partnerom tak niezwykle interesujące i innowacyjne notebooki, które mogą pochwalić się nie tylko najwydajniejszymi podzespołami, ale także unikatowymi dla Lenovo rozwiązaniami i usługami. Nasze portfolio nieustannie uzupełniamy również o akcesoria takie jak urządzenia z serii Lenovo Go, które stanowią odpowiedź na aktualne potrzeby pracowników zdalnych – powiedział Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks 4P Manager w Lenovo Polska.

Podczas tegorocznej edycji Lenovo New Product Training nie zabrakło panelu dedykowanego rozwiązaniom stacjonarnym. Łukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska, podkreślił, jak istotną rolę w portfolio Lenovo wciąż odgrywają urządzenia z serii ThinkCentre – w tym komputery All-in-One, modułowe ThinkCentre TIO oraz szeroka gama monitorów ThinkVision. Łukasz Rutkowski przedstawił najnowsze produkty z tych serii – m.in. ThinkCentre Neo 50s, AiO ThinkCentre Neo 50a 24 czy monitor ThinkVision P27h-30 wraz z najnowszymi rozwiązaniami i technologiami, które zostały w nich zaimplementowane. 

– Ciągły rozwój rozwiązań stacjonarnych Lenovo udowadnia, jak innowacyjna jest ta marka. To kolejny raz, kiedy to możemy pochwalić się jeszcze większymi usprawnieniami w całym segmencie ThinkCentre, począwszy od dostosowania designu do nowocześniejszych przestrzeni, przez zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników, aż po rozwiązania smart czy przyjazne środowisku opakowania. Modernizacji nie ominęła także seria monitorów ThinkVision, pośród których znalazła się nowość w postaci modelu P40w-20 – pierwszy na świecie monitor zaprojektowany pod Intel vPro® – mówił Łukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska.

Ważną częścią spotkania były również rozwiązania dla profesjonalistów związanych z branżą kreatywną. Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo Polska wskazał najważniejsze zalety stacji roboczych z rodziny legendarnej marki ThinkPad takie jak modele P14s, 16s czy ThinkPad P16. Do kluczowych cech stacji roboczych należą przede wszystkim tworzenie tych rozwiązań, zgodnie z potrzebami klienta, „szycie na miarę”, w zależności od przeznaczenia urządzenia. Maciej Misiewicz zaprezentował również desktopowe stacje robocze ThinkStation P360 Ultra, P620 jak również najważniejsze certyfikaty, dzięki którym praca na urządzeniach profesjonalnych z serii Think spełnia wszystkie istotne z punktu widzenia projektantów, architektów czy innych branż kreatywnych certyfikacje. W trakcie prezentacji zostały również omówione kluczowe globalne współprace, przy których workstacje stanowią serce technologii marek takich jak: Aston Martin, Ducati czy Formuła 1.

Po wszystkich prezentacjach odbył się konkurs z pytaniami z całodniowej serii prelekcji. Zwieńczeniem spotkania był wykład prowadzony przez dr. Macieja Kaweckiego, który opowiedział o najbardziej przyszłościowych startupach rozwijających technologię diagnostyczną, perowskitową, związaną z bezpieczeństwem jazdy samochodem czy przyszłości metaversum.

TEMATY:Lenovo
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Wielka brytania, venture capital
Wielka Brytania

Wielka Brytania nowym hubem AI? Inwestycje od Microsoft i Nvidia

DDoS
Cloudflare

Wzrost ataków DDoS o 50% – czy Twoja firma jest gotowa na cybernetyczne tsunami?

Zobacz również

Zbigniew Mądry, AB
AB S.A.

Zbigniew Mądry będzie nowym prezesem AB?

Założyciele jednego z największych dystrybutorów IT w regionie CEE, Iwona i Andrzej Przybyło,…

Beyond.pl
Beyond.pl

Beyond.pl uruchamia superkomputer AI. Cel: suwerenna chmura dla Europy Środkowo-Wschodniej

Poznańska firma Beyond.pl uruchomiła F.I.N., superkomputer dedykowany sztucznej inteligencji, oparty na najnowszej architekturze…

Wykres, koszty
MCI Capital

Rekordowe wyniki i udane wyjścia. MCI Capital z gotówką na nowe inwestycje

Fundusz MCI Capital, jeden z kluczowych graczy na rynku private equity w Europie…

SD Worx, rynek pracy, ai
Praca w IT

Praca w IT i koniec złotej ery? Niepewność wkracza do polskiego sektora technologicznego

Sztuczna inteligencja, niestabilna gospodarka i rosnąca konkurencja z zagranicy – to nowe trio…

DeepSeek
DeepSeek

Nowy model DeepSeek V3.1. Szybszy i gotowy na chińskie procesory AI

Chiński startup DeepSeek po raz kolejny przyspiesza rozwój swojej technologii, publikując aktualizację flagowego…

nvidia
Nvidia

Nvidia pod lupą Chin. Koncern oskarżony o monopol

Pekin wszczął dochodzenie antymonopolowe przeciwko Nvidii, co stanowi kolejną odsłonę eskalującego konfliktu technologicznego…

Intel, logo, siedziba
Intel

Intel sprzedał Alterę i obniża prognozy. Akcje spółki rosną

Intel sygnalizuje rynkowi zwrot w kierunku dyscypliny finansowej, obniżając prognozę skorygowanych kosztów operacyjnych…

Bartosz drabikowski, Vinci
Vinci

Polski fundusz stawia na kosmos. Vinci inwestuje w satelitarnego lidera ICEYE

Fundusz Vinci, należący do grupy Banku Gospodarstwa Krajowego, zainwestował ponad 40 milionów złotych…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?