Czego klient oczekuje od marki? – badania Ricoh

Podobne tematy

Naukowcy chcą wykorzystać uczenie maszynowe do odczytania wymarłych języków

Naukowcy z amerykańskiego Massachusetts Institute of Technology (MIT) chcą wykorzystać uczenie maszynowe do odczytywania wymarłych języków, takich jak m.in. starożytne pismo klinowe - informuje serwis CNet.

Osiem milionów Amerykanów z powodu Covid-19 żyje w ubóstwie

Od maja liczba Amerykanów żyjących w ubóstwie wzrosła o osiem milionów.Wzrost wskaźników ubóstwa nastąpił, gdy ustała pomoc Waszyngtonu dla ludzi, którzy z powodu koronawirusa stracili pracę lub musieli zamknąć swoje firmy.

Polscy specjaliści sprawdzą, czy mikrobiom może wpływać na przebieg COVID-19

Polscy specjaliści rozpoczną wkrótce badania, które mają wykazać czy mikrobiom jelitowy może wpływać na ryzyko zakażenia koronawirusem i przebieg COVID-19. Trwa rekrutacja chorych na COVID-19 do pierwszego na świecie takiego badania klinicznego.

Konsumenci najwyżej cenią marki, które koncentrują się na ich potrzebach na każdym etapie procesu sprzedażowego, wchodzą w dialog i stawiają na indywidualne podejście do klienta. Taką formę budowania relacji wskazało aż 70% respondentów z Europy i RPA, którzy wzięli udział w badaniu zrealizowanym na zlecenie Ricoh. Pula badawcza obejmowała 3600 osób z 24 krajów.

Pod pojęciem 3R – Reach, Respond oraz Retain – Ricoh określiło trzy najważniejsze etapy związane z budowaniem relacji z klientem podczas procesu sprzedażowego. Pierwszy z nich, Reach (docieranie), odnosi się do etapu poprzedzającego transakcję. Respond (reagowanie) do fazy w trakcie procesu sprzedaży, a Retain (utrzymanie) po dokonaniu zakupu przez klienta.

Szyta na miarę komunikacja i obsługa klienta przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe. 57% badanych wskazało, że są skłonni wydać więcej na usługi i produkty marek przez które czują się doceniani.

Konsumenci mają lepszą opinię o markach, które potrafią zapewnić wysoką jakość obsługi. Uzyskanie takiego efektu nie jest możliwe bez zastosowania odpowiednich narzędzi i optymalizacji wewnętrznych procedur związanych z przetwarzaniem danych oraz obsługą klienta. Sukces na obecnym rynku wymaga odpowiedniego wykorzystania możliwości, które oferują nowoczesne technologie. Dzięki automatyzacji czasochłonnych procesów pracownicy mogą w większym stopniu skupić się na działaniach skoncentrowanych na kliencie. Zyskuje na tym nie tylko firma, ale również konsumenci. Skuteczne narzędzia i technologie użyte w odpowiedni sposób pozwalają na zbudowanie przewagi oraz wypracowanie mocniejszej pozycji na rynku – mówi David Mills, CEO w Ricoh Europe

Klienci chcieliby również by marki zwróciły większą uwagę na ich potrzeby na różnych etapach procesu zakupowego. Według 50% badanych firmy okazują im najwięcej zainteresowania na etapie poprzedzającym podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu. Natomiast 70% uważa, że powinny bardziej skupić się na fazie w trakcie i po sprzedaży, a 59% uznaje, że koncentrują się głównie na swoich zyskach a nie satysfakcji klientów.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.