• Zobacz:
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
Brandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
Font ResizerAa
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Kanał sprzedaży
    • Sprzęt
    • Innowacje
    • Startupy
    • Opinie
  • Tematy
    • Innowacje
    • AI
  • Personalizacja
    • Innowacje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka plików cookies
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Cyberbezpieczeństwo

Polskie akcenty w Norymberdze na IT SA

Newsroom BrandsIT
Aktualizacja: 4 maja, 2025 5:24 pm
Newsroom BrandsIT

IT SA w Norymberdze to największa w Europie impreza targowa poświęcona bezpieczeństwu IT i jedno z najważniejszych wydarzeń na świecie tego typu. Tematyka kongresu oraz zakres prezentowanych rozwiązań dotyczy bezpieczeństwa przetwarzania w chmurze, urządzeń końcowych, Internetu Rzeczy, baz danych i zabezpieczeń sieci. Wystawa jest wyjątkową platformą dla ekspertów na poziomie C i specjalistów ds. Bezpieczeństwa IT, od przemysłu, usług i administracji po programistów i dostawców usług bezpieczeństwa IT. W czasie IT SA pokazywane są premierowe rozwiązania wiodących producentów z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Oprócz towarzyszącego Kongresowi @it-sa, który rozpoczął się już dzień wcześniej, otwarte forum na temat technologii i zarządzania oraz forum międzynarodowe stanowią kolejne platformy do globalnego dialogu branżowego. Tutaj, w licznych wykładach i prezentacjach od 8 do 10 października, dostarczono wiedzy na temat bieżących problemów, przedstawiono strategię i rozwiązania techniczne prowadzące do większego bezpieczeństwa IT.

Trochę statystyki

W 2018 r. 698 wystawców z 27 krajów zaprezentowało swoje najnowsze rozwiązania bezpieczeństwa w trzech salach. Dzięki 14 290 odwiedzającym targi po raz kolejny udowodniono, że jest to nieodzowne wydarzenie dla branży bezpieczeństwa IT. Tegoroczna jedenasta edycja targów zgromadziła natomiast 750 wystawców z 25 krajów, rozmieszczonych w 4 halach, którzy zaprezentowakli najnowsze rozwiązania bezpieczeństwa IT. Targi odwiedziło 15 632 gości z kilkudziesięciu krajów świata.

Na targach wystawiała się czołówka światowych gigantów, takich jak Cisco, Sophos, ESET, Kaspersky, Acronis czy Microsoft, całkiem sporo dystrybutorów (głównie VAD) oraz resellerów, firm strickte usługowych i konsultingowych (np. wdrażających ISO 2700x i RODO, przeprowadzających testy penetracyjne).

Polskie akcenty

Wśród wystawców można było znaleźć również polskie firmy: Axence, Cypherdog, Fudo Security i Rublon. Według Redakcji to dość skromna reprezentacja na tego typu targach, ponieważ w Polsce powstało całkiem sporo rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, a rozwój sprzedaży w krajach DACH jest dla polskich firm chyba dość oczywisty z racji odległości geograficznej i pojemności rynku. Oczywistym jest, żeby zaistnieć np. na rynku niemieckim najlepiej sprzedawać swoje rozwiązania albo przez lokalnych, niemieckojęzycznych przedstawicieli czy partnerów. Niemieccy klienci są dość zamknięci na rozwiązania z krajów CEE, ale droga przez IT SA jest oczywista. Według wielu odwiedzających targi oraz samych wystawców, kto nie istnieje na ITSA, ten nie zaistnieje na rynku niemieckim.

Ad imageAd image

Axence

Swoje stoisko na targach IT-SA miała krakowska firma Axence, producent rozwiązania do zarządzania i bezpieczeństwa IT – Axence nVision®. Producent oprogramowania starał się aktywnie promować na stoisku, przyciągając odwiedzających licznymi konkursami z nagrodami.   Firma zdecydowała się również na promocje marketingową w materiałach dla zwiedzających aby przyciągnąć zainteresowanych. Zespół Axence pracował nie tylko na stoisku, lecz również podczas spotkań w  poszczególnych halach targów. Axence działa na rynkach międzynarodowych od początku swojej działalności, jednak tym roku podjęła jeszcze większe wysiłki biznesowo-marketingowe w celu ekspansji na rynkach zagranicznych. Efektem tych działań są nowe, duże sprzedaże na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (Bułgaria, Litwa, Czechy). Rynki niemieckojęzyczne są kolejnym celem spółki.

Zwiększyliśmy skalę działań promocyjnych i biznesowych na rynkach zagranicznych. Jesteśmy na Targach IT-SA aby zaprezentować swoje rozwiązania klientom z rynków niemieckojęzycznych. Drugim naszym celem, jest pozyskanie nowych, aktywnych partnerów na tych rynkach. Szukamy firm, które skupiają się na jakości dostarczanych produktów i wysokich standardach obsługi klienta. W rozmowach pomaga nam posiadane portfolio Klientów referencyjnych, którzy pochodzą z rynku niemieckiego. Staramy się ma ksylanie wykorzystać czas na targach. Cześć zespołu na targach odpowiada za obsługę stoiska, a część za aktywne działania biznesowe i spotkania z partnerami. Nasze stoisko wzbudza spore zainteresowanie, co oczywiście było wyzwaniem, gdyż musimy się wyróżniać spośród setek wystawców. Tak duże targi często przypominają konkurs piękności, gdzie największe i najbardziej kolorowe stoiska przyciągają tłumy. W naszym przypadku przyciągaczem są konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz atrakcyjna forma prezentacji produktu –  opowiadał Robert Posłajko, PR & Marketing Manager w Axence.

Cypherdog

Dla wrocławskiego Cypherdoga była to kolejna impreza targowa w tym roku. Cypherdog to narzędzie do bezpiecznej wymiany plików, szyfrowany komunikator desktopowy i mobilny, storage w chmurze oraz szyfrowanie lokalnych zasobów.

Naszym celem na targach było nawiązanie kontaktu z dystrybutorami działającymi na rynkach DACH oraz przedstawienie naszego rozwiązania potencjalnym resellerom, tak więc nasze działania miały miejsce nie tylko na stoisku ale również aktywnie poszukiwaliśmy partnerów sprzedających rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa – powiedział Przemysław Kucharzewski, VP Sales Cypherdog – Ze swojej strony radzę wszystkim zainteresowanym targami podjąć decyzję o w miarę wcześnie, aby móc wybrać najlepszą lokalizację stoiska, zdecydować się na zabudowę realizowaną przez zewnętrzną firmę, co poszerza możliwości prezentacji swojej firmy oraz ogranicza koszty. Warto też umawiać się na spotkania przed samymi targami za pomocą aplikacji lub portalu targowego, ponieważ niektórzy wystawcy są naprawdę mocno zajęci i ciężko w wielu przypadkach choćby wymienić się wizytówkami.

Fudo Security

Fudo Security to producent rozwiązań z zakresu zarządzania dostępem uprzywilejowanym (PAM), posiadający klientów w 80 krajach świata.

Nie moglibyśmy podsumować zeszłotygodniowej konferencji IT-SA w Norymberdze inaczej niż wyjątkowa. Po raz pierwszy Fudo Security uczestniczyło w wydarzeniu ramię w ramię ze swoimi strategicznymi partnerami na rynkach niemieckojęzycznych: firmami iKomm i 8soft. W efekcie, dziesiątki osób miały okazję zobaczyć demonstracje produktu i podziwiać jego możliwości na stoisku w ciągu trzech dni konferencji.

Widoczny wzrost świadomości społeczeństwa w temacie przełożył się na doskonałą frekwencję oraz merytoryczne rozmowy z reprezentantami różnych branż, a samo wydarzenie w pełni zasługuje na miano jednej z największych konferencji cyberbezpieczeństwa w Europie. Podsumowując, wydarzenie zostało pozytywnie ocenione zarówno przez Fudo Security, jak i partnerów firmy. – powiedział Andrzej Rodzin, EMEA Marketing Manager

Co za rok?

Mamy nadzieję, że przyszłoroczne targi będę nie mniej udane od tegorocznych, a także, że weźmie w nich udział więcej wystawców z naszego kraju, ponieważ polskie rozwiązania nie odstają od wielu produktów pochodzących od dostawców z USA czy krajów Europy Zachodniej.

TEMATY:AcronisAxenceCiscoCypherdogDystrybucjaESETKongresMicrosoftPrzemysłPrzemysław KucharzewskiResellerRublonSophosStorageVAD
Udostępnij
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Threads Email Copy Link
Brak komentarzy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zobacz również

sprzedaż, biznes
Kanał sprzedaży

Nowy model przywództwa w kanale IT: lider, który nie sprzedaje

Bartosz Martyka
19 maja, 2025
Cyberbezpieczeństwo
Cyberbezpieczeństwo

Im mniej szkoleń, tym więcej ataków. Jak brak edukacji wpływa na cyberbezpieczeństwo firm?

Klaudia Ciesielska
19 maja, 2025
Tiktok
Aktualności

TikTok na celowniku UE. Grozi mu miliardowa kara za złamanie DSA

Izabela Myszkowska
17 maja, 2025
Meta
AI

Meta opóźnia premierę Llama 4 Behemoth – co się dzieje z flagowym modelem AI?

Natalia Zębacka
16 maja, 2025
  • Sztuczna inteligencja
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Oprogramowanie
  • Blockchain
  • Big Data
  • Sieć
  • Inwestycje
  • Startup
  • CIO
  • M&A
  • Technologia w bankowości
  • Transport
  • Energia
  • Startup
  • Zmiany w prawie
  • Praca w IT
  • Kosmos
  • Regulacje
  • Stany Zjednoczone
  • Unia Europejska
  • Chiny
  • Microsoft
  • Apple
  • Google
  • HPE
  • Intel
  • NVIDIA
  • CrowdStrike
  • Redakcja
  • Reklama
Brandsit

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka plików cookies

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password
Zaloguj się przez LinkedIn

Lost your password?

Not a member? Sign Up