Reklamowa galanteria skórzana – zadbaj o wizerunek swojej firmy

Podobne tematy

Prognoza sprzedaży – jak sztuczna inteligencja usprawnia piekarnie i cukiernie?

Sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence) znajduje coraz szersze zastosowanie w biznesie. Również w Polsce pojawia się trend, który polega...

Skuteczna strona internetowa firmy – jak ją stworzyć?

Stworzenie własnej strony internetowej? Przecież to nie może być aż tak trudne! Ale skuteczna strona internetowa…to już jest coś....

WordPress jako platforma e-commerce

Obecnie większość stron internetowych w sieci jest opartych na WordPress. Czy wiesz, że za sprawą wtyczki WooCommerce możesz stworzyć...

Eleganckie gadżety reklamowe i promocyjne to świetny pomysł na podarunek dla istotnych dla firmy kontrahentów, klientów, podwykonawców oraz potencjalnych partnerów. Reklamowa galanteria skórzana może być nie tylko ozdobiona przy pomocy logo, ale również mieć formę, która umożliwi wygodne i codzienne z korzystanie z niej. Mogą być to teczki, organizery, portfele – ale nie tylko ponieważ dostępnych opcji jest znacznie więcej. Zaskocz obdarowywane osoby niebanalnym akcesorium, które przyczyni się do budowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy.

Galanteria skórzana – z czego można wybierać tworząc gadżety reklamowe?

Spośród dostępnych do personalizacji gadżetów wystarczy wymienić zaledwie kilka, aby mieć pojęcie jak szerokie możliwości marketingowe daje reklamowa galanteria skórzana. To z jednej strony proste drobiazgi, wykonane zaledwie z jednego kawałka skóry – naturalnej lub ekologicznej, a czasem również i skomplikowane w swojej konstrukcji przedmioty codziennego użytku. Warto przemyśleć strategię działania, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie wybrać i zaprojektować dany gadżet. Wygląd, funkcjonalność oraz trwałość – oto trzy filary, o których warto pamiętać zamawiając gadżety marketingowe. Nie masz pomysłu na co się zdecydować. Poniżej przedstawiamy kilka uniwersalnych propozycji, spośród których każdy będzie mógł wybrać.

Portfele

Być może coraz więcej osób rezygnuje z posługiwania się gotówką na rzecz płatności elektronicznych, ale wciąż niemal każdy posiada portfel. Klasyczna galanteria reklamowa, jak właśnie portfele, to uniwersalny podarunek, który z pewnością znajdzie zastosowanie. W razie potrzeby można ozdobić go logo promowanej marki, albo postawić na logotyp umieszczony jedynie na ozdobnym opakowaniu.

Etui na drobiazgi

Kolejnym, równie popularnych wyborem są etui – w bardzo wielu odsłonach, przeznaczone do przechowywania wizytówek, dokumentów, kart płatniczych, kluczy, a także szczególnie eleganckie, na pióra. Skórzana galanteria reklamowa może prezentować się wyrafinowanie. Gest złożenia na ręce inwestora drobnego podarunku pomoże w budowaniu dobrych relacji, a przy tym będzie świadczył o dobrym guście i profesjonalizmie obdarowującego.

Teczki i okładki

Nic tak nie podkreśla profesjonalnego wyglądu, jak wysokiej jakości skórzana teczka na dokumenty. Sprawdzi się ona jako niezobowiązujący podarunek dla klienta, a przy tym z pewnością będzie chętnie używana do przechowywania i segregowania dokumentów. Większe teczki konferencyjne poza dokumentami pomieszczą w sobie także elektronikę oraz potrzebne na każdym spotkaniu drobiazgi. Usztywniona okładka na dyplomy daje szerokie możliwości w kwestii promowania logo marki.

Gadżety do przechowywania

Galanteria skórzana z nadrukiem może być bardzo funkcjonalna, czego przykładem mogą być torby na laptopa, plecaki, kosmetyczki czy worki reklamowe. Nienaganny wygląd w połączeniu z możliwością praktycznego przechowywania wszystkiego, co jest potrzebne w codziennej pracy, na uczelni czy w podróży. Zwykle są to podarunki składane nieco bliższym współpracownikom i kontrahentom. Warto więc wybrać odpowiedni model i umieścić na nim wybraną grafikę, logo czy hasło.

Ponadczasowy styl i szyk – galanteria skórzana promująca Twoją markę

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że dobrze dobrana galanteria skórzana prezentuje się elegancko i klasycznie w każdej sytuacji. Czego zdecydowanie nie można odmówić gadżetom reklamowym wykonanym ze skóry, to znakomita prezencja oraz trwałość. Nie można jednak zapominać także o uniwersalności, ponieważ gadżet w naturalnym kolorze będzie pasował do każdego stroju, stylu oraz gustu – szczególnie biorąc pod uwagę środowisko biznesowe. Budowanie sieci kontaktów pomaga w rozpowszechnianiu wiedzy o marce, dzięki czemu może ona sięgać do coraz szerszego grona odbiorców.

Dla kadry wyższego szczebla nada się elegancka torba, a jako prosty podarunek dla klienta warto wybrać coś mniejszego i niezobowiązującego, jak np. etui na klucze. Nienagannie prezentujący się gadżet, ozdobiony logo lub chwytliwym hasłem pomoże w budowaniu mocnych i pozytywnych skojarzeń z profilem działalności marki. Niejednokrotnie reklamowa galanteria skórzana stanowi lepszą opcję na prezent dla inwestora, niż kolejny długopis czy standardowa smycz do identyfikatora. Wybij się stawiając na wysoką jakość i zainwestuj w gadżety, które wyróżniają na tle konkurencji.

Dobre planowanie budżetu jest w tym przypadku kluczem – można być jednak pewnym, że podobne inwestycje zazwyczaj dobrze się zwracają. Reklama Twojej firmy może okazać się bardzo skuteczna. Stali oraz nowi klienci doceniają traktowanie w stylu deluxe – a właśnie to komunikuje pięknie wykończony plecak, torba, teczka czy etui. Możesz wyrazić w ten sposób charakter prowadzonej przez siebie działalności, ponieważ dobrze dobrany model gadżetu może bardzo czytelnie przekazywać misję danego przedsiębiorstwa. Postaraj się aby galanteria reklamowa z Twoim logo zapadała w pamięć i zachwycała trwałością.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.