Rozwiązania Emplocity znajdą się na platformach sprzedażowych Microsoft

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
3 min

Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów, otrzymała nominację na partnera Microsoft. Współpraca z potentatem doliny krzemowej oznacza, iż rozwiązania Emplocity dostępne będą na Microsoft AppSource i Microsoft Azure Marketplace, co może istotnie przełożyć się na wzrost przychodów Spółki. W najbliższych miesiącach Spółka rozpocznie wspólne akcje sprzedażowe w ramach IP Co-sell.Obecnie trwa oferta publiczna akcji serii B Emplocity S.A. na platformie CrowdConnect.pl.

Partnerstwo z firmą Microsoft to cenne potwierdzenie dostarczanej jakości, kompetencji i oferowanej przez nas technologii. Program IP Co-Sell firmy Microsoft umożliwia firmie Microsoft i jej partnerom dostarczanie kompleksowych rozwiązań we wspólnym modelu sprzedaży w celu zwiększenia łącznych przychodów i wspólnego sukcesu klientów. Jest to element strategii rozwoju biznesu poprzez partnerów – szczególnie poza granicami kraju.Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.

Wejście na Microsoft AppSource i Microsoft Azure Marketplace oznacza, że rozwiązania Emplocity dostępne będą jako serwisy dostępne w chmurze Azure. Spółka wraz z Microsoftem zamierza stworzyć wspólną ofertę. Potencjalnymi klientami są wszystkie firmy korzystające z subskrypcji Office i ms Teams lub korzystające z chmury Azure o zasięgu globalnym.

Aby sprzedawać wspólnie z firmą Microsoft, potencjalni partnerzy potrzebują gotowego rozwiązania komercyjnego, zaangażowanego zespołu sprzedaży, silnej strategii wejścia na rynek oraz pomyślnie zakończonej weryfikacji technicznej. Nasz status IP Co-Sell oznaczać będzie większe możliwości w zakresie sprzedaży z firmą Microsoft i zwiększenia obecnie generowanych przez program przychodów partnerów w wysokości 8 miliardów USD.dodaje Arkadiusz Talun, współzałożyciel i CTO Emplocity SA.

- Advertisement -

10 sierpnia br. Emplocity S.A. rozpoczęła przyjmowanie zapisów na akcje w ramach pierwszej transzy emisji akcji serii B, skierowanej do oznaczonych indywidualnie inwestorów. Od 24 sierpnia do 14 września br. trwa druga transza na platformie CrowdConnect.pl, skierowana do wszystkich zainteresowanych.

Emplocity S.A. z emisji akcji chce pozyskać do 3 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Informacje o akcjach serii B i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie crowdconnect.pl (crowdconnect.pl/emplocity) i stronie internetowej Spółki (emisja.emplocity.com). Realizacja celów emisji ma dodatkowo zdynamizować rozwój Emplocity S.A., która na przełomie roku zamierza złożyć wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji w ramach oferty publicznej akcji serii B jest Dom Maklerski INC S.A.

Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze.

Udostępnij
- REKLAMA -