SAUDIA wybiera Comarch jako dostawcę systemu do obsługi programu lojalnościowego

Natalia Zębacka

Saudia, narodowy przewoźnik lotniczy Królestwa Arabii Saudyjskiej, członek sojuszu SkyTeam, podpisał 10-letni kontrakt z firmą Comarch, globalnym dostawcą produktów i usług definiowanych w oprogramowaniu w celu zwiększenia efektywności działalności biznesowej. Linie lotnicze mają wdrożyć zaprojektowany przez Comarch system zarządzania lojalnością – Comarch Loyalty Management (CLM), a konkretnie jego wersję dedykowaną branży turystycznej „For Travel”.

Współpraca pomiędzy firmami została nawiązana w 2018 roku, kiedy to linie lotnicze Saudia poszukiwały nowego dostawcy technologii z wieloletnim doświadczeniem w realizacji dużych projektów lojalnościowych dla linii lotniczych i firm turystycznych.

Saudia wymagała od potencjalnego dostawcy i partnera biznesowego skupienia się na innowacjach i technologii na każdym etapie obsługi klienta. Firma postanowiłam przeprojektować i ulepszyć istniejący program Alfursan. Celem było przekroczenie granic tradycyjnych programów zarządzania lojalnością i wykorzystanie najnowszych technik pozyskania zaangażowania klienta, aby zbudować silniejsze relacje z klientami. Czyli dokładnie to, co Comarch miał do zaoferowania.

Comarch, jako globalny dostawca najnowocześniejszego oprogramowania do zarządzania lojalnością, jest firmą opartą na innowacyjności. Wielokrotnie nagradzana za dostarczanie najwyższej jakości systemów i usług IT (np. za zdobycie nagrody za najbardziej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zarządzania lojalnością podczas tegorocznej konferencji Loyalty & Awards 2020), udowodniła, że jest właściwym partnerem dla linii lotniczych Saudia.

Ad imageAd image

System CLM for Travel to rozszerzona wersja klasycznego systemu CLM, który obejmuje szeroki zakres funkcji zaprojektowanych specjalnie dla profesjonalistów z branży turystycznej, takich jak linie lotnicze Saudia. Dlatego też nowy system pomoże firmie zwiększyć zaangażowanie klientów, zdobyć przewagę konkurencyjną i obniżyć koszty operacyjne.

Co więcej, system CLM jest nieustannie rozwijany, co oznacza, że stale dodawane są do niego nowe funkcje, takie jak usługi oparte na lokalizacji i grywalizacja, które z kolei mogą odegrać ważną rolę sprawiając, że oferta będzie świeża i pasjonująca zarówno dla linii lotniczych Saudii, jak i jej klientów.

Udostępnij