- Reklama -

SEO w 2019 – jakie techniki są najbardziej skuteczne?

Zobacz

- Reklama -

Wynajmując agencję marketingową, która zajmuje się także pozycjonowaniem i content marketingiem liczymy na szybki efekt. Jednak najważniejszą techniką, jaką obejmuje pozycjonowanie jest cierpliwość.

Nie da się uzyskać pozytywnych efektów na drugi dzień, ale stosując sprawdzone i nowoczesne metody efekty się pojawią w stosunkowo krótkim czasie. Jakie są to techniki? Jak wygląda pozycjonowanie stron w 2019 r.?

Na co patrzy Google?

Agencja SEO musi się postawić w roli giganta wyszukiwania internetowego, aby wiedzieć, co robić. Wyszukiwarka Google działa dla użytkowników, a więc sama strona internetowa i treści na niej zamieszczane muszą być wartościowe właśnie dla zwykłych użytkowników. Dlatego marketing internetowy, zwłaszcza content marketing są tak istotne. Na każdej stronie www musi się znaleźć na niego miejsce. Nawet na bardzo popularnych i estetycznych onepage.

Kolejna kwestia to strona mobilna. Nowe strony od razu agencja marketingowa sprawdza pod kontem mobilności. A co ze starszymi witrynami? Jeśli nie będą dobrze przygotowane do przeglądania z tabletu czy smartfona, to i Google oceni je niższej. Tutaj ważna jest też kwestia wyszukiwania głosowego haseł w wyszukiwarce. Do roku 2020 już połowa wyszukiwań mobilnych ma być właśnie wyszukiwaniami głosowymi. Warto więc pozycjonować stronę internetową na dłuższe hasła, bardziej naturalne, łatwe do wypowiedzenia na głos.

Szybkość ładowania się strony to zadanie z zakresu optymalizacji. Jeśli witryna nie załaduje się w 3 sekundy, to użytkownik z niej wyjdzie. Takie są statystyki. Zatem po każdej zmianie choćby w szablonie strony zawsze trzeba sprawdzić jej szybkość.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Budowanie linków to jedna z podstawowych technik SEO. Jednakże zanim wyjdziemy poza witrynę trzeba sprawdzić czy linki i przekierowania wewnętrzne działają i czy odnoszą się do właściwych treści. Ruch kierujący z linków zewnętrznych powinien być wartościowy, a same witryny które przekierowują ściśle związane z tematyką naszej strony. Nie da się ukryć, że pozyskanie takich linków nie jest łatwe, ale Google bezlitośnie sprawdzi takie działania, więc warto zdobyć mniej, ale wyższej jakości odnośników.

- Reklama -

Polecamy

- Reklama -